Joslan00: Klart som fan det e missnöje. Vissa spelare har ju fått köra på som ingenting trots att man har presterar sämre än div3 lirare. Lönekuveret styr uttagningen, Även om Dahlen inte har varit på topp själv så tolkar man ju ett missnöje från han själv mot Ante i vissa kommentarer
cloon: Så är det med givetvis. Vi har en stomme som är av bra SHL klass i grund och botten. Det är underprestation denna säsong. Vår högstanivå har visat vad vi kan.
Vårt usla PP är en väldigt stor anledning till att vi inte riktigt räcker till också. Något vi absolut kan förbättra med bättre coachning nästa säsong.
Söderöver: Nä jag tror faktiskt inte vi gör det och jag tror det är här skon klämmer. Jag tror att en jätteskandal är på väg att brisera där det framkommer att föreningen inte har råd med laget ens nu. Och att det är anledningen till att spelare och tränare lagt ner säsongen
Nisse på Mon or: Litar faktiskt mer på det Kapanen säger till spelartruppen än vad Backlund säger till en tidning. Större syltrygg än L.B får man leta efter.
Rindell, Eronen och Hanzl är rötan i truppen just nu. Rindell är klar för Leksand så han skiter i hur detta går. Eronen är för dålig. Om det är för att Ante o Marklund inte kan kommunicera med honom, det vet jag ej. Hanzl har fått klart att det inte blir någon fortsättning i Timrå därav han knappt ens spelar just nu.
Olli Nomadinen : Skulle inte förvåna mig. Det slutar med att hemvändarna måste gå ner i lön eller så går inte ekonomin ihop. Som vanligt så kan man inte njuta som Timråit.
Barkborren: Killen måste vara mer proffsig och inte grina runt med 350 lök i månaden. Inte gilla tränaren? Du har betalt för att lyfta din arbetsgivare, slöpitt! Killen borde sparkas ut direkt. Trött figur, sorry alla som gillar honom.
Be till gudarna ( SCA och miljardären Elias) att dem kan lappa ihop ännu en ny chans för Timrå att fippla bort en chans att etablera föreningen i toppen av svensk ishockey.
DenRöda: har svårt att se hur detta ligger på Rindell. Karln är klantig men när det går åt pepparn är det ju oftast för att han försöker göra något kreativt.
Bilden är saxad från SHL:s poängliga, även om jag var tvungen att trycka på "visa fler" två gånger för att hitta den.
för våra spelare känns det lite som 'Tänk inte på en elefant' dvs, man ser bara målvakten, totalt omöjligt för dom att se luckorna där puckushlingen ska in...
Lätt att bli övernegativ i läget vi nu är i men jag är lite brydd över organisationen och ekonomin. Backlund gav inte mig nån än trygghet i första pausens intervju. Känslan nu är att vi får vara nöjda om vi inte blir indragna i botten 4 nästa säsong.
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer
Lönekuveret styr uttagningen, Även om Dahlen inte har varit på topp själv så tolkar man ju ett missnöje från han själv mot Ante i vissa kommentarer