1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06

« · 2097309 · » Till forumet


Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Woody: Lerebäck hittar verkligen de taskigaste tillfällen att ta utvisning på
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Det ska inte va enkelt! Zebrorna har tippat BIK-vinst
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Woody: Nää kronwald!😁😁
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
JonteD: Diviiiing!!!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Hockeyoraklet: En riktigt härlig bröstvärmare där!!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
kulltorp: Lundeström är jag helnöjd med, Boqvist där känns det som att han spelar för några påhittade scouter på läktaren, han viker ofta bort från ett läge för att få göra nån extra dragning istället för att ta ett skott på mål. Lätt att säga i efterhand men man borde nog försökt hitta en back på lån där istället för honom.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
kulltorp: När Boqvist glider runt vill han göra det snyggt, han behöver slänga iväg dem fulla passen och bli effektivare, inte glida och leta snygg-mackor, gör det ordentligt. Det stör jag mig en hel del på.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Hockeyoraklet: Jag upplever framförallt att våra NHL- lån glider jäkligt för mycket
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Bragd-Birger: Typ exakt så. Kändes nöstan från första bytet att vi grabbarna inte "är där" riktigt ikväll. Ta med sig sista minuterna av 2:a och skita ner sig lite mer i 3:e. Poängen skall me hem till Medelpad!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Hahl Bundy 2.0:

Sista bytena får laget ta med sig in i tredje.

Krigarinstinkt tycker jag de visade där.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Som vanligt ser man direkt från första nedsläpp om brytaren står på on eller off. Ser ut som att man kört valiumbuffé till lunch.

Sjukt nog är vi med fortfarande, och det skulle inte förvåna mig om det på något sätt slutar med seger ändå. Men hoppas på hårtork i pausen. Vi blir ju uppkäkade i egen zon.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Kerstin_k: två riktigt dåliga perioder från vår sida men vi är ändå med i matchen. Kom upp i normal nivå i sista så tar vi detta.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Kerstin_k: Blir less... torsk ikväll.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
roger_sundsvall: WOOP WOOP!

Kanske inte helt rättvist. Men jävlar vad psykologiskt viktigt. 2 mål i tredje. Kan gå. Fast det kräver en hel del.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Hockeyoraklet: Möjligt. De minuterna såg jag inte utan åt middag.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
JonteD: Sååjaa!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
roger_sundsvall: helt fantastiska lägen vi bränner också, det verkar bli en ”sån” match. Men vill man bara åka runt och glida och inte göra jobbet, då förlorar man nog mot alla lag i den här serien. Nu fick vi åtminstone in reduceringen men jag vette fan om vi förtjänat det. Hoppas på en sinnessjuk uppryckning i tredje.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
4-3
de äää bööök...sargspel
krockar...ramlande...hit o dit
flipp el flopp
trötsamt
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
roger_sundsvall: Dom skjuter för högt på juel när han va målis Östersund Öik då hade han problem med låga skott!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
BlackBay: visst är det så. Men å andra sidan är det inte mycket som talar för det. Känns som om det är ganska många trötta spelare där ute.

Och plötsligt blixtrade man till. Men det är lite för lite av den varan.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
TD: Johan Persson mora öser på men det ska han göras Shl klass många år
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
härlig underbar hockey
👎👎👎👎👎
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Woody: äh powerplayet vi fick innan kom på en lika billig utvisning men vi gör inte mål.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
kulltorp: La de nu tungt de e inte slut förns fetkäringa ha sjungit!!!😇😇
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
TD: Äh vi är stark i tredje, vi kan fixa det här
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Det är kört spel och domaren emot ladda för nästa match!:
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Kerstin_k: ingen fara. Vi brukar vara starka i tredje perioden.
Vi vinner tredje med 3-0
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
JonteD: Nä men detta blev ju en skitmatch modell större..
Kan ju tycka att Boqvist kan försöka visa nånting iallafall.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Dags att ställa in ohre
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
JonteD: Som sagt. De har allt flyt i den här matchen. Det där var fanimej ingen utvisning.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Villervalla: Känns så. 4-2 och matchen känns körd nu. Händer ingenting framåt.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Sputnik: bedrövligt markeringsspel igen. Två nya backar.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Woody: Zebrorna=fyra blinda möss me lyth i spetsen!!👿👿👿
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Verkar som de har hål i klubborna, missar alldeles för mycket när de slår på pucken. Annars verkar mycket vara som i tredje mot Mora, man verkar vara kvar i den matchen, det ska duttas och spelas med för små marginaler.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Sputnik: Päpä nu sätter vi den!!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Hockeyoraklet: Ja och visst har det gått jättebra mot Björklöven de senaste 2 säsongerna vi mött dem när det gäller i seriespel. 😁
Förstå om vi hade ytterliggare en dimension även på Backsidan. Då hade vi nog varit favoriter i denna serie. Jag håller fortfarande Löven före oss, mycket pga deras Backsida som gör dem till en väloljad maskin även om vår offensiv bland forwards är mer spetsig som sagt.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Woody: En kille som har lyft sig ordentligt de är Reinhardt! Jävlar va han gnuggar i offensiv zon!!👊👊
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Andersson: Intressant att BIK spelar Breaking the Law inför perioderna. Säger en hel del. :-)
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Kerstin_k: Tycker nog inte att det är säsongens sämsta period. Taif borta, Kristianstad hemma var sämre, helt klart
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Sputnik: tackar inte nej till offensiva backar men det är inte Karlskoga, Vita Hästen eller Tingsryd som ska vara värdemätaren, det är bara Björklöven. Offensivt är det ljusår mellan 1:an, 2:an och resten av serien. Vi har så mycket offensiv att det enda våra backar behöver bemästra i offensiv zon är att dumpa ner puckarna i sarghörnen så löser forwards resten. Men när man ser försvarsspelet idag, likt det mot Tingsryd och delvis Vita Hästen, då tror jag vi måste bli tryggare i den delen av banan för att kunna gå upp i shl.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Hockeyoraklet: Känns ju ändå okej (har inte sett första) att komma undan med udda målet efter säsongens sämsta period. Nu sätts förmågan att vända en matchbild på prov.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Sputnik: Caslava :)
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
ok tack👍spytt färdigt nu
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
jå1: Exakt, lite det jag också menar med "spelskickliga" backar. Som har förmågan att kunna väga av mer i egen zon under press och spela sig ur utan att få panik och slänga iväg pucken i blindo.
Oftast slutar det endast med att man slänger pucken i motståndarens famn eller slår en taskig pass till närmsta medspelare och sätter denna i skiten istället.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
uppryckning i 2,a tack
...har alltid haft svårt för bik
..gillar ej dom
RÖV lag helt enkelt 😡
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Sputnik: Kan tycka att vi har backar som tar väldigt knepiga beslut under press i egen zon dock. Det visar sig när vi möter lag som orkar trycka på, Tror inte vår defensiv kommer se ramstark ut när löven står på andra sidan.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Hockeyoraklet: Jag hoppas verkligen att Nubben kan förstärka back sidan. Vi har inte en enda back som är trygg med pucken.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
roger_sundsvall: Passare noga chivaz kan komma o ta dig om du skriver illa om grisskoga!!😈😈
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
Hockeyoraklet: Ja offensiv tack. Du menar alltså att våra backar varit så pass defensivt klappkassa och släppt in mindre mål än "mäktiga' Björklöven innan denna match?
Nej det som skiljer oss mot Björklöven skulle jag vilja säga. De har en ytterliggare dimension i sitt spel med lite mer puckskickliga backar. Vår Forwardssida har mer spets än Björklöven men våra backar är inte i samma klass som. Deras.

Det har ju också varit en av Nubbens mål att lyckats att hitta en en lite offensivt lagd högerfattad back. Sen kom Corona och grusade planerna lite. Så helt fel ute är man nog inte med sina önskningar om även Nubben tyckt det varit en krydda som saknats på förhand. 😍
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-11-06
roger_sundsvall: känns som den sämsta perioden denna säsong, skönt att den är slut. Hoppas på rejäl hårtork i pausen, man måste vilja vinna varje match man spelar.
Låst ämne

« · 2097309 · »