1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29

2118325 · » Till forumet


Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Fortfarande obesegrade i skottstatistiken i allafall 🤓👍
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
sargad: Ja det kunde ha varit värre, man kunde ha varit modoit...
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Släpp den här skitmatchen nu.
Förluster kommer att komma. Det viktiga är hur vi reagerar på det. Förluster får aldrig bli en vana.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
JanneH: Orimligt billig i jämförelse med den kostnad som abonnemanget medför.
MODO channel är ju på flera nivåer över det här spektaklet.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
erathoo: Nä, jag är nöjd. Det blev väll inga skador eller hjärnskakningar? Samt att BIK spelade som minst vårdslöst någonsin?

Nu behöver vi inte möta dem något mer den här grundserien, halleluja!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
hockey_21:

Kevin är uppenbart först på pucken och räddar ett mål i baken som en målvakt ska.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sputnik: Han har väl en ganska stor skadehistorik? Förresten så var det intressant att Wallson gav en intervju idag!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Messias : Varför ska inte Poulin stanna upp? Ser han en spelare åka mot pucken kanske det inte är så smart att hoppa in i situationen.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Hockeyoraklet: Håller med på matchcoachingen. Den lämnar mycket att önska, och har alltid gjort.
Jag tror jag såg Boyce på isen med 2 min kvar dessutom...
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sputnik:

Ja fyfan! Även Vesel ut skadad.

Sjukt onödigt av Liljendahl att inte stanna av.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Hockeyoraklet: Ja i ett slutspel blir det en helt annan hockey då kan man inte stå som två ?? Måste vara mera aktiv obegripligt hur fegt det coachar ikväll när de inte har något att förlora på att ta målvakt och dessutom få spelarna att känna på att det är Allvar NU. Ja det skulle behövas en förstärkning i båset när det ska avgörs om SHL platsen. Minns hur svagt han matcha mot Oskarshamn de läste av Freddan totalt rulla bara på då som nu
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Visst tungt med Torsk men skulle kännas värre att hålla på Löven just nu..
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Hockeyoraklet: Ja, det skulle kännas bättre om vi hade någon som kan hjälpa Freddan med matchcoachningen då den kan bli väldigt viktig i slutspelet!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Hahl Bundy 2.0: ”sur än”? Jag kommer vara sur tills vi vunnit nästa match och förmodligen ett tag efter det med. Hoppas Olofsson och Hardegård också är sura. Ett gott jävla nytt år på er.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
kulltorp: Skitmatch! Jag är sur än.
Provocerande lojt o tafatt... gillar inte alls det jag såg.
Säger som BB... Hockey är en skitsport!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sputnik: Om vi skulle gå upp så hoppas jag nästan att man släpper iväg Freddan till Modo. Visst det var längesedan vi spelade i SHL sist och han har nog lärt sig en del sedan dess men jag tvivlar. Jag är varken coach eller coachmaterial men jag tycker att har man Lööke Dahlén och Lundin så är det ett ganska självspelande piano. När det inte klaffar står han bara och flinar precis som perra gjorde, ser aldrig att han ändrar om i kedjorna. Han tar inte ut målvakten vid givna lägen då vi jagar kvittering.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Bragd-Birger: Avgå alla!!!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sputnik: Spela hardegård 10 min sista perioden är ett stort skämt
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Spock: Nä de gick ju bra på den fronten iaf 😇😇😁😁😁 men resten........?
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Hockeyoraklet: Jo en spetsback och att Freddan måste lära sig att matchcoacha lite mer. Skall han bli SHL tränare på sikt så måste han nog förbättra den biten lite..
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Spock: ja vid Griskatternas stolpskott visade de samma repris från samma kameravinkel 8 ggr. Och inte ens i slowmotion. Hur billig är inte den produktionen?
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sputnik: efter den här matchen är jag beredd att hålla med dig även om jag tycker att en back, offensiv eller defensiv, skulle behöva värvas. Nu tycker jag inte att det sker några större misstag på backsidan idag (hardegårds 2+10 och markeringsmissen som leder till straffslag) men det blir smärtsamt tydligt hur få skitmål vi får då vi inte får drömmålen från Lööke och Dahlén.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Hockeyoraklet: Nej där kommer min önskan in med en "offensiv" back där det är naturligt med skotten och att man har så pass mycket hockeysense att man kan avväga i offensiven med olika beslut. 👍
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Kerstin_k: förstår inte riktigt hur man jobbar med backarna i offensiv zon. 9/10 skott idag gick högt men när man ser att timråspelarna har bytt ut klubborna mot handväskor så borde man väl inse att det inte kommer att stå en jävel där framför mål och styra ner dom puckarna. Man hade ju kunnat blanda in lite låga skott också, deras målvakt stod upp och plockade ner vartenda höstlöv som hardegård flämtade iväg mot mål.

Man måste börja bänka spelare och låta några stå över ett par matcher så att man kan upprätthålla intern konkurrens för inte fan skulle halva laget åka runt och glida på det här sättet om man trodde att det fanns en risk att man blev bänkad nästa match? Vi har råd att låta några av hängläpparna stå över till fördel för hungriga spelare.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Spock: he he....allt för att glömma bottennappet till match menar du?
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
erathoo: mm han var sannerligen kass...

Spenderade 50 effektiva minuter med att prata om hur oooooooooootrooooooligt viktig Timrå ik’s första kedja var för laget...

Mm...

Det flesta lagens första kedjor är ju det...

Dom är viktiga för Timrå med men jag upplever att det är bredden som gjort Timrå jobbiga att möta i år...

Men jag kan ju ha fel...
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Kerstin_k: Ja man får hoppas att man inte rycker på axlarna utan spottar sig i nävarna tills nästa match.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
jå1: Jag vill ha mer sågning av Cmore. Kommentatorer, priset och glöm inte kameravinklarna!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
jå1: ja, det är helt ofattbart att en som Jimmy Hamrin inte får vara kommentator i jämförelse.
Men han har väl för "ful" dialekt för si-måååår.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Kollektiv torsk!

JJ står upp fint i övrigt vill jag inte ge beröm.
Ingen klev fram ingen gav det lilla extra.

Ingen smällde på. Ingen ville ta avslut. Ingen ville ta pucken till målet. Ingen utom möjligtvis mitt sorgebarn 85 ville täcka skott...

Generellt riktigt bekvämt spelad match av Timrå IK

Bofors go all in på köttmur och Timrå gick all in på att spana in den...

Lundins mål var väl en av sjukligt få direktskott under matchen...

Det var klassiskt....
Pass i sidled och direktskott... mycket enkelt och mycket effektivt...

I övrigt tycktes Timrå försöka passa pucken in i mål... ingen större vits med det...

Jaja! Får se om dom reser sig nu eller om det ska fortsätta förloras nu...

Lite oroande när ingen lixom ens sticker ut utan alla åker och torskar närkamper och alibispelar...

Surt att ge detta till just BIK...

Jaja...
Som Timrå ik säger efter den här matchen: tusan åsså! Menmen snart en ny match!
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Långsamma skallar idag, vi tar nya tag.Grattis till Daggen och BIK.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
erathoo: Tycker att det är rätt dåligt att ta dyra pengar varje månad av kunderna o sen sätta in en massa stolpskott till kommentatorer.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Kerstin_k: Ja man lär sig aldrig heller att inse på förhand att en match borta mot Bofors i HA då blir det aldrig skönlirshockey.. Tack och lov har vi avverkat Blötkatterna borta denna säsong nu. 😅
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
erathoo: Slog av ljudet på en gång. Lät som en ultraamerikan som sågade Sovjet efter unionens upplösning.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Hur många lag var det som har vunnit mot Timrå nu igen, har han nämnt det tro.....kommentatorn?

Jädra pellejöns till hockeypratare.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Modano: Det här var ett monumentalt fiasko från första handledaren på uppvärmningen till sista sekunden på matchen.

Ofokuserat. ODisciplinerat. Obra. Okul. Ja, och nästan alla andra o-ord man kan komma på.

Men det må så vara att det kommer en skitmatch ibland. Absolut. Visst. Men va faan; det suger så jävla hårt ändå.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
kulltorp: Haha visserligen duggade sågen tätt från oss förra säsongen. Men då ledde vi inte serien med 9 pinnar plus en match att gå på, hade haft en streak på 16 raka , bäst målskillnad och matchen innan spelat ut 2:an i tabellen spelmässigt i en halv match..
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Andersson: Japp måste bli en väckarklocka för spelare o tränare efter denna skitmatch
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Bragd-Birger: De drar på sig pinsamma utvisningar, är loja, slår felpassningar, aldrig först på pucken. Något gick helt fel ikväll.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sämsta insatsen i år? Jaja. Svårt att gnälla när man hållt det uppe dom 20 senaste matcherna. Soppatorsk happens. Men det var en plåga att bevittna.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Andersson: sämsta matchen 2020?
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
usel insats av oss
BIK spelar så här mot oss...gör oss dåliga
men oavsett...BIK är o kommer Alltid att vara
ett medelmåttigt HA lag...
alltså intetsägande lag
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Kerstin_k: Kan inte alla sansa sig lite. Andas, titta i tabellen och ha lite distans till saker.
Herregud!! Vad är det med er??
Jag skäms när ni går lös med värsta motorsågen...
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
JonteD: Inga skador eller hjärnskakningar = seger!
Var väll inget vårdslöst spel av BIK idag, eller?
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Rallarn: och en björklund visar vägen skyttebäst i serien
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Kerstin_k: Jaja alla glada timråiter vi tar en gruvlig hämd nästa match!!!!🎆🎇🎉🍺🍺🍺
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Modano: Skitmatch , fira nyår o däng modo istället
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Kerstin_k: Såklart det var lillgrisen som skulle göra sista målet också. Godnatt och adjö.
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
The great one: Exakt obegripligt fegt hade chansen spela 6 mot 4 efter reduceringen pajas nivå på den Freddan o Ante
Låst ämne

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Hockeyoraklet: Enkel match för Bofors ikväll.
Låst ämne

2118325 · »