1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

583210 inlägg · 6215 ämnen

Brynäs IF-Timrå IK

« · 179935 Till forumet


Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Swordster: Danielsson har alltid varit katastrofalt dålig, han har dömt matcher där Brynäs har blivit bortdömda, men thats life, i morgon kanske det är eran tur att ha domaren med sig? Ni har varit i Brynäs situation mer än en gång, så ni om några borde vara lite mer ödmjuka!!! Shit happens! Nu är det bara att se fram emot en trevlig match i morgon! Om du ska ner i morgon och ser mig, så kom gärna fram så bjuder jag på bärs! 70 RODRIGUES står det på matchtröjan! Ha det!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues:Igår hade Brynäs turen på sin sida....Timrå kunde om man tagit vara på sina chanser lätt ha skåpat ut Brynäs,men ditt kära totalt utspelade Brynäs hade tur och kunde genom ett stort mirakel vinna efter (Lotteriet) straffar..
Imorgon eftermiddag kommer Brynäs att bli lika utspelade i Gavlerinken,men då kommer oxå Timrå att ta vara på sina chanser och med "KUNGKAPANEN" mellan stolparna så vinner Timrå returmötet imorgon...

Älska Timrå IK ALLTID!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Ja nu när du säger det så såg faktiskt Brynässpelarna ut som spöken.Och det e knappast någon komplimang!;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Igår hade spöket mer än lovlig hjälp av Danielsson.

Läs Aftonbladets matchrapport om du inte tror mig...

Och att ni har en målvakt som är i det närmaste en psykopat gör ER inte mer poppulär här uppe!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Johan J: 2-4 är precis vad jag tror oxå..
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Brynässpöket är tillbaka!!!!

Tips 5-2
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
tjobba: Timrå gör inte samma misstag två gånger och med Kapanen i målet står laget som favorit i en tät match i Gavlerinken.

Tror på samma resultat 2-4, sista målet inslaget i öppen bur efter att Brynäs-keepern lämnat kassen.
Kommentera

Brynäs IF-Timrå IK
Hej,här kan ni skriva in era tips

mitt tips:



Brynäs-Timrå 2-4 (1-1,0-1,1-2)
Kommentera

« · 179935