1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582205 inlägg · 6215 ämnen

Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21

« · 470431 Till forumet


Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Faan nu är det mycket...Gavlerinken ska det ju vara på Annandan..
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
SMÅLAND: BORTASEGER!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bra +- på 1:a femman 5 tikare bland de 10 främsta:

1 23 Skogs, Thomas MIK RD 10 9 1 8
2 39 Svartvadet, Per MOD C 12 13 6 7
3 17 Hynning, Fredrik LUL LW 12 10 3 7
4 12 Carlsson, Robert TIK C 12 9 2 7
5 30 Kokko, Petri TIK LD 12 10 4 6
6 32 Hahl, Riku TIK C 12 9 3 6
7 71 Hedström, Jonathan TIK LW 12 8 2 6
8 51 Hannula, Mika HV RW 11 11 6 5
9 48 Lindström, Johan LHC RW 11 9 4 5
10 97 Ledin, Per FBK LW 12 9 4 5
6 Strålman, Anton TIK LD 12 9 4 5
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Red Rocker: Fel av mig det var inte 1:a femman men det var 5 tikare bland 10 bästa iaf.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Får man gå ut och röka i pauserna. Eller är det som i gamla hallen att man är inlåst hela matchen.Nån som vet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bo Bly: Men du kan (K)röka i pauserna istället:)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19: Det är inte helt fel det heller.Man blir bara
mer röksugen istället.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Lite smolk i glädjebägaren dock att även Regin numera står på skadelistan....
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
"Ståplats imorgon
För att centrera klackens plats på hemmastå och packa ihop alla som vill sjunga så mycket som möjligt, kommer Brooklyn Tigers att spärra av en del av ståplats för klacken. Övre delen i mitten av hemmastå kommer att spärras av med plastband. De som är villiga att sjunga ställer sig där och fyller på nedifrån och upp. Övriga ber vi att ta plats utanför detta område. Vi hoppas naturligtvis att så många som möjligt ska vilja stå innanför avspärrningen. Sjung för Brynäs!"

Intressant!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21

Skarin: "Intressant"

Intressant??

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19: Tror att Skarin lockas av tanken och tycker initiativet är spännande. Vore kanske även ngt för oss att anamma då klagomål ibland hörs över att en stor del av de som står i klacken inte upphäver sina stämmor i tillräckligt stor utsträckning alla ggr...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
mikenomad: Ganska så bra sammanfattat måste jag få häva ur mig.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21

mikenomad: Okej då är jag nöjd med svaret.

Intressant.....:))

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Skarin: Ja, jag hade lixom på känn att det förhöll sig på det viset...ler
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
mikenomad: Tilläggas bör väl att vi aldrig varit "rädd" för Brynäsklacken. Dem har aldrig varit något hot för oss när vi varit på besök. Vi har alltid kört över dem. I morgon kan vi kanske få en match även på läktaren.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Skarin: Jag har hört att Brynäs verkar ha en bättre klack i år. Stämmer det? Är det tillräckligt bra för att överrösta oss? Inte för att jag tror det men alltid kul med svar. :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Imorgon inkasseras 11:e 3 poängaren..

Forzza Timrå IK i vått och torrt ALLTID!!

Lall On Lall On..
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Någon som vet om det blir lapp på luckan i Gävle i morgon?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Per HApps: Njet?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Angel,Cassel,Linden och Hulken borta för Brynäs imorgon..
O Sparrle i kassen..
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21

SMÅLAND: "Angel,Cassel,Linden och Hulken borta för Brynäs imorgon"

Jaså??

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
SMÅLAND: Det finns tydlingen inga sittplatser kvar. Det enda som erbjuds är ståplatser. Och gissningsvis är det väl kanske 600 kvar av totalt 800 på Brynäs ståplats. Bortastå tar ju 200, hur många som finns kvar på den sektionen vet jag inte dock.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19: Ja,enligt Svenska fans!
Är du inte med imatchen??
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Fanzin: Har 3 st på hemmastå.Får vi stå där med Timråtröjor eller blir vi omplacerade?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Fanzin: Låter som det blir mycket folk imorgon kul!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19: Citat från Brynäs hemsida (se länken nedan):

"Skador i laget
Daniel Casselståhl och Antti Hulkkonen blir borta även i morgondagens match. När det gäller Nic Angell och Micke Lind så var båda med lite lätt på träningen idag, men om de spelar eller ej förblir ett frågetecken till morgondagen. Båda kommer att vara med på matchvärmningen och därefter tas beslut om de spelar eller ej."

Hulkkonen lär väl vara borta en tid framöver, Cassels comeback lär inte dröja lika länge, men han är i alla lägen borta i morgon. Vad beträffar Lind och Angell är ju båda osäkra kort i nuläget. Det lär väl visa sig förs i morgon om de är med eller inte.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19:Och enligt Brynäs IFs hemsida...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Dream Team: Helt rätt!Bissett19:Inte med i matchen.NO,koll!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bo Bly: Eftersom de placerar sjungande folk inom avspärrat område(läs Skarins inlägg) så lär det inte vara några problem att stå på hemmastå med Timråtröjor om ni inte håller er inom det avspärrade området så kan det inte vara några problem. Köpt biljett är köpt biljett. Men skulle den lilla fyrkanten ha plats över så tror jag inte att det är förbjudet att hoppa över dit.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Dream Team: Jo jag vet,kul att ni är inne på våran hemsida o läser.Men det står ingenting om att dem(Lind,Angell) INTE ska spela.Spelar Nick är jag nöjd.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19: Hm...vi får se??Men vad händer om Bäckis strejkar??
Han är ju HELA Brynäs...inte bra att bygga ett lag på EN spelare!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19: Nej, det står heller inget om att de ska spela. Båda är osäkra kort och inget är klart förrän innan match.

Vad är det för skador spelarna haft och hur länge har de varit borta?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21

Dream Team:Jag har inte påstått att dem ska spela heller,men han småland har tydligen blykoll från de småländska skogarna upp till Gävle,

Så här är det:Hulkkonen borta länge pga korsbandsskada,Cassel ett par veckor til pga knäskada,Lind ljumskar,rygg day to day,Angell rygskott day to day.

Vi får se imorrn.

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19: Just det, Milles ljumskar var det som spökade ja. Igen, får man väl säga i hans fall. Det vore skoj om han kunde vara med. Är det någon spelare jag unnar att lyckas så är det Micke Lind. Vilken hjälte.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21

Dream Team:  "Micke Lind. Vilken hjälte"

Vad har han gjort för att blivit hjälte hos er?Inga direkta skalper direkt som SM guld direkt.....;)

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19:
Det skulle du nog aldrig begripa om vi mot förmodan skulle försöka oss på konststycket att just förklara det.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Per HApps: Du kan väl försöka.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19:
Har fullt upp med att göra ingenting, har tyvärr inte tid.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Per HApps: Okej.Men har svårt o förstå hur man kan bli hjälte när man inte har vunnit nånting.Men det säger väl allt om Timrå IK.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21

Bissett19:

Är du full nu igen??

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19: Du tror inte att han har betytt mycket för oss även om vi inte tagit något guld ?

Att vara med och föra upp oss till Elitserien betyder en del för oss.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
gud: Hehe.....You never know.Vi måste trissa upp stämningen inför morrondan.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21

Bissett19:

Äääh gubbtjyv..Du måste komma med något bättre.. 

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21

gud: Okej,nu har jag packat förr morrondan:)

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
ser fram emot morgondagen, kan bli en riktigt underhållande match mellan två av seriens absolut topplag. hoppas bara bäckström inte är lika osynlig som han var här uppe =) ser han som sveriges största talang tillsammans med anton strålman. så hoppas han kan visa de imorgon =)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
General_Moisio: Vad f-n är det du sitter och säger för någonting grabbhalva? ;)

Vi skall neutralisera "Bäckis" varje gång han står på andra sidan isen i mötena mot Timrå.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21

Bissett19:

Dööh..Jag kontrar med en bild på dig och 70 Rodrigues..

Kortet är taget under SCA Cupen..

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
ernie eagle: men han är en artist och jag vill se artister =) han behöver inte göra poäng eller mål bara jag får se han spela som han ska =)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
gud: Har alltid sagt att vi gör oss bra på bild,detta var inget undantag.Ses i Läkerol imorrn....;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19: Tja, du kan ju, i motsats till vad du i regel alltid gör, prova att sätta saker i ett större perspektiv. Allt behöver inte sättas i perspektiv till hur många SM-tecken Brynäs har. 

Jag vill påstå att om Micke Lind inte hade lämnat Gävle för tiotalet säsonger sedan och gått till Timrå, nej, då hade förmodligen återkomsten till Brynäs och succén där helt uteblivit. Det borde väl ha gjort er nöjda kan jag tänka mig.
Om vi istället ser hans insatser med Timråögon så är Mille en av de allra bästa och viktigaste spelarna som representerat klubben någonsin. Vikten av hans insatser åren innan vi gick upp och tiden i elitserien kan inte nog understrykas. En av de viktigaste kuggarna i både boxplay och powerplay. Självklart var det laget Timrå IK som tog steget upp i elitserien våren 2000, men utan Micke Lind som härförare hade det mycket väl kunnat slutat annorlunda. Så viktig var han. Vi glömmer honom aldrig.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19: Brynäs är bara Micke Lind. Det vet du.
Kommentera

« · 470431