1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599509 inlägg · 6212 ämnen

Crippe!

Crippe!
Jag anser att crippe för tillfället leker mer än Z:ta ... Z:ta är en mer komplett spelare, men Crippe har grymmare finter... han kommer utvecklas rejält iår... han behöver bara lite mer tyngd så blir han hur grym som helst

Sv: Crippe!
IceMaster:

Du tror inte "Z" skulle kunna göra dom finterna om motståndarna inte var så kär i han och ska kramas och hålla om pojkstackarn,,

HH:
Det skulle han säker kunna!!! jag kan inte fatt varför alla vill krama o gosa med precis han... jag menar, Pär Styf ser bättre ut *asg*

IceMaster:

Du blir nog besviken nu,,,,Styf ser nog inte på dej på det viset

Varför dom vill krama och gosa med "Z" beror väl på att risken att få vara med på bild ökar väl om dom håller sig i närheten,,,,,Sedan kan Falk och allt vad dom heter skryta med att dom varit med på bild med "Z"

Haha.. jadu, HH du verkar kunna allt *ser upp*

Skulle vilja se Crippe lägga nån straff nån gång... Han skulle kunna hitta på vad som helst... En liten elak röst jag hört om honom är att "Crippe är killen som kan göra allt med en puck utom att skjuta"... Kan vara därför han inte får lägga, dvs att han skjuter för dåligt... Jag tror faktiskt som IceMaster att Crippe är mer teknisk än Zäta men att Zäta är mkt mer komplett... Kommer aldrig glömma Crippes mål i finalen i SCA-Cupen mot VIK för några år sedan...

Söderström fick tag på pucken nära Djurgårdens högra sarghörn, fortsatte med den ett varv i Djurgårdens zon, låtsades försvinna bakom målvakten Sergej Naumovs vänstra stolpe, men vände plötsligt tillbaka och var centimeter ifrån att göra säsongen 2001-2002 hittills mest spektakulära mål.
– Det var ju helt öppet. Men på något sätt hann Naumov att få dit ett ben. Det var synd.
Inför matchen mot Djurgården hade Söderström gjort tre mål och en assist. Hans inledning av säsongen har överraskat till och med honom själv.
– Vad det beror på? Jag vet inte… Kanske på att jag hunnit att vänja mig vid spelet och tempot i elitserien. Jag har förbättrat både mitt defensiva och offensiva spel.

(Expressen)

Är det bara jag som tycker att Z.a var kung i 3:e perioden? Han visade verkligen vilken ledare på planen han är. Täckte skott offrade sig för laget, spelade många,många minuter i 3:e....!!!Han va kung igår tycker iaf jag..han visade upp en annan sida av sig själv igår..vilken inställning av den mannen alltså.....HUA

Nej!! du är inte ensam Zäta är bäst totalt sett över hela banan i alla matcher i år jag sett (4st), han var bara inte lika vass offensivt som tidigare i går... Men det var ju andra som klev fram...

Det var ju som vi skrev tidigare om ryggsäckar,!! den där j-la Rohlin i DIF såg ut som han skulle slåihjäl TIKarna igår,fan va fult han spela och domaren han reagera inte ens,sen tar han en massa fjant utvisningar istället...Z:a skapar ofantliga ytor för sina medspelare..men framåt var det inte mycket igår..hoppas att han inte börjat få besvär med ljumskarna igen...

Det tror jag inte... Inte redan iaf... Han kan inte vara bäst alla matcher...

« · 13192