Helg Ernest: jag har nog inte tänkt remixa nåt om inte grabbarna på isen remixar...möjligen kan det bli nåt ubåtstema på lördagskvällen, men det förutsätter det omöjliga faktum att TIK håller nollan i fem minuter i första, men vem vågar tro på såna mirakel?
orion: Väldans läcker bild. Tror stenhårt på Timrå imorrn. Att vi är uträknade är finemang. Torpedluckorna öppnas, stridsstationerna bemannas, och vi är livsfarliga igen!
FORZA TIMRÅ!
Låt Das Boot ringa i öronen på alla Göteborgare ända fram till allsvenska starten! Låt dem få undra vad som hände...
klm: du är då fasligt naiv...but I like your attitude! Det finns idioter som tror att det finns hopp-jag är en av dom! SockerConny sover nog gott,...för gott?
klm: Orion: mike66: och resten ! Nu tar jag och uppsöker kojen inna sjöslaget börjar. Överbefälhavaren hotade med Tidig revelj i morgon bitti. Börjar matchen 15:00 ?
mike66: Haha. Den var fin! Naiv, gärna. Carpe Diem, jo visst. Men hoppet är det som får mig att gå vidare. Just den här vintern har hoppet ständigt varit allestäders närvarande.
mike66: skitsnyggt! Vi tar med oss tanken in i natten! Just nu när jag ska gå till sängs sitter glada stackare på en buss till Göteborg för att heja på Timrå, heder åt dom! Hoppas att dom inte hejar så starkt att Tmrå tror att dom är på hemmaplan, dä blir det ju torsk... Gonatt
Helg Ernest: Jag kör den i Winamp och det fungerar bra. Låter inte riktigt som midi, men det kanske det är. En 6.07 lång ljudfil som påminner lite om orions alster i karaktären.
klm: 1:a perioden slut och ledning med 1-0. Skönt att vi klarade spel 3 mot 5 i över 1 minut. Nu gäller det att hålla tätt i början på 2:a och helst sätta en puck till.
Hälge: Mmmmm, Lind är ju grym på att vinna tekningar. Man får hoppas att resten av matchen blir roligare att se på. Har inte varit någon vidare underhållning hittills.
Portello: Jag tycker VF verkar sega idag. PP:et i 5 mot 3 var otroligt dåligt. Verkade nåstan som om dom var ointresserade. Sen spelar VF oerhört defensivt, varför det? Hemmaplan och ledning med 2-1 i matcher och man vågar inte anfalla. Konstigt. Det här ser riktigt, riktigt bra ut för Timrå.
Portello: Håller med dig om Lind. Oerhört värdefullt med en sån tekare. Ju viktigare tekning dess bättre är han dessutom. En sak att vinna en tekning i mittzon, en helt annan att vinna i anfallzon i PP.
En annan tikare jag fått upp ögonen för i detta slutspel är Kalle Koskinen. Oerhört nyttig back.
Hälge: Slut på tredje perioden.. JA! en poäng iaf ;) .. hoppas grabbarna klarar av motståndet från både frölunda och domaren . Åkerblom avgör. vem sätter emot ?
{Lars Marklund är hemma i Boviken och laddar om, efter en omtumlande säsong i SHL-laget Timrå. För tillsammans med nye huvudtränaren Olli Jokinen tog laget flera steg, men avslutningen blev dock turbulent med dubbla kontraktsbrytningar ... | Läs mer