1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581717 inlägg · 6215 ämnen

Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06

« · 1606011 Till forumet


Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
varför skeppar inte timrå iväg moe...han suger stenhårt+är skadad hela tiden
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Konstiga tröjnummer, men ändå en startuppställning:
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Kongo: I höstas var det 120 iaf, precis som på SHL-tiden. 100 spänn sen någon hittepåavgift för administration.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Tror att det kostar 100 kr upp till 18, och 160 för vuxen. Bristfällig info på DIF:s hemsida och ej heltäckande svar vid mejlkontakt...
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
söder över: Hägg är så besviken att han tänker "skänka silvermedaljen till högstbjudande"...
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
sargad: och deras coach sen då? Dopad? Är han ledarnas jesus? Släng åt han kovland o dom spöar boston i globen i augusti?
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
sargad: Exakt! Läskiga Timråvibbar hela matchen...tjyvläge var ordet. Precis vad det var, kan tänka mig att finnarna var rätt nöjda över matchbilden även under ordinarie tid.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Timrå Icon:

Ärligt talat så tänkte jag inte på det, men nu går man ännu djupare ner i sin vinterdepression. Den verkar vara helt jävla bottenlös. Snart går jag och dränker mig, fan... ; (
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
söder över: Jepp, de flesta av oss här på Timrås HS har sett alldeles för mycket matcher(hockey, fotboll, handboll mm) för att känna igen en matchbild med tjyvläge, skenbart spelövertag. I förlängningen var ju finnarna starkare dessutom. Kan dock tyckas konstigt att dom hade mer ork efter 60 minuter, men dom stod rätt och styrde ut svenskarna som kanske körde sig trötta i sina rondellkörningar. Man kan också dra en parallell till diverse Ali-matcher när han hängde mot repen i 10 ronder för att vända på steken i slutet. 
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Timrå Icon: Så går det när man skeppar lagets enda Timråspelare innan turneringen...
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Timrå Icon: Inte var han så bra Modospelaren men ett grattis till silvret inte fy skam
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Timrå Icon: just min tanke!

Finnarna hade det där man vill ha sitt lag. Ett par riktigt starka individer i ett lojalt sammanhållet lag!
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
DJ Hemp: Såklart var det en MoDoit som var ett rundnings märke, SKIT!!!!!!
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
sargad:

Och det blev jävel till slut - fy fan! : (((
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
DJ Hemp: Otäck match att följa. 70% spel i finnarnas zon, men det känns förjäkla livsfarligt nästan vatrje gång di blå sveper in i Svenska zonen. Till viss del känns svenska dominansen skenbar, ojojoj.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Krossa blågrannen nu för fan! Och slit kran ur fucking bög-Chris! Tål inte höra den där jävla rösten längre...
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Hata, hata, hata Chris "den nasale" Härenstam!
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Scumpa gare, scumpa gare, de ä nu gullde sca hem, sca're!!!1
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
JAAAAA!!! : )
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Finnarna har ju de snyggare matchställen, jävligt snygg blå färg på tröjorna och lejon därtill... Men då kan väl vi få vinna matchen eller??? KÄMPA SVERIGE!!!
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
mikenomad:

Ja, det var ju det man hade tänkt sig, men... : (

Scumpa gare, scumpa gare, dacks å burga fatta allvare!!!?!1
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Jacob Åhlander: Fick svar på en mejlförfrågan nu. Bortalagsbiljetter för 100 kr finns som vanligt och går att köpa på plats. Men vill man vara säker är det väl förköp som gäller.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Kongo: Så det finns en borta sektion imorgon alltså? Biljetterna lär garanterat att ta slut..
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
DJ Hemp: JVM-final mot finnsatan, sicken skrattmatch för se svenska superhjältarna. Guldet är redan klart, kommer bli pinsamt enkelt...
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Kongo:

Ja, som mikenomad sa ett medlemskort kanske? Strax före jul lät det som att de var på gång, men så fan heller skulle jag säga nu då... Dock känner jag mig nöjd med att ha gjort en insats för mitt Timrå IK. Det där eventuella plastkortet kan jag väl vänta på ett tag. Däremot orkar jag fan inte ta mig till matcherna. Panikångest är inte att leka med...

Krossa Finland!!!
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Kongo: Medlemskort?
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
DJ Hemp: Bra Hempen! Vad skulle du vilja att TIK erbjuder sina medlemmar?
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Kongo: Sitta???
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
El Maco: Jag har mejlat och frågat om detta. Den gången fick vi sitta mitt emot.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Kongo: Ojdå. Men det finns fortfarande en Timråsektion? Förra gången vi mötte dem på en järnkamindag (skööööön seger) så släppte de "vår"sektion till hemmafans eftersom det blev fullt. Kanske inte samma sannolikhet för utsålt i år i och för sig.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Kongo:

Visst, man löste medlemskap i motgång (november), men TIK gör inte mycket för att man ska känna sig välkommen. Medlemskort? Så fan heller. Har tappat lusten. Men klart man hoppas på ett bra sportsligt resultat!
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06

Det är Järnkaminernas dag så det lär blir "rätt" bra tryck... Minns någon DIF-TIK då Linus Werneman gjorde två mål?

Nu när det hockeymässiga för tillfället känns bra, vill jag uppmana samtliga som inte gjort det att lösa medlemskap i TIK, supporterklubben och köpa souvenirer. I medgång kan det vara lättare att ta tag i sånt, även om det behövs än mer i motgång.

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
El Maco: Det var nara forra gangen men rackte inte riktigt anda fram. Darfor tror och hoppas jag att pojkarna tar revansch imorgon. Forza Timra!
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
El Maco:....me too, och frugan och kidsen....
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Licka bar å ta me scumpa å gare även ti håve - lett seger fan!
Kommentera

Djurgårdens IF - Timrå IK 2014-01-06
Heta Timrå på bortaplan mot ett DIF som vände snyggt på slutet mot Mora. Så tätt som det är i tabellen måste vi ta poäng. Vid seger och tre poäng är DIF inom räckhåll uppåt.

Jag ska gå, hoppas att vi får lika god uppslutning i Hovet av lokala och tillrestaTikare som i höstas. Matchstart 16.00.
Kommentera

« · 1606011