1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602157 inlägg · 6213 ämnen

Edlunds åsikter

Edlunds åsikter
Patrick Edlunds spelarbedömning i matchprogramet, var inte särskilt bra.

Att han tycker att Halvardsson har varit sämre än Casselståhl är ett mysterium. Hallå !
Sen att Robert Carlsson också är underkänt är märkligt.
Rajamäki bästa back, grymt tveksamt.
Och att Andersson får bedömningen "Godkänd" är en skandal.

Timrå har tagit 17 poäng med Phillipe DeRouville i mål
7 poäng (! ! !) med Andersson i mål.
Det säger, om inte allt, så jävligt mycket.

7 poäng på 15 matcher med Andersson, då är han fanimej inte godkänd.
tycker Phillipe har fått nästan lite väl mycket kritik.
Tänk på att: 1: han är bättre än Andersson
2: flertalet poäng Timrå har tagit denna säsong har han stått i mål och spelat bra.

Sv: Edlunds åsikter
Mkt bra Kasparov!!! De Roo var inte dålig. Den sista att utnämna till syndabock.

Oops!

Rättelse

Så: "Att han tycker Casselståhl har varit sämre än Halvardsson är ett mysterium."
ska det naturligtvis vara.

tycker man Halvardsson har varit godkänd kan man inte ha höga krav.

Håller med dig ang. Deroo. Problemet var att i vissa matcher mot slutet, när de andra lagen visste, sköt motståndarna mot mål bara för att få returen. ex. Sötälje gjorde så och det var något annat lag också. Efter skott rusade 2 man mot mål för att få returen.
Med tuffare backar klarar man kanske situationen.
Vad som har hänt efter Molla är ju i första hand att backspelet har skäpts till. Förhoppningsvis så håller detta i sig.
Malmö. Lucia o Kermit, hur sjutton skall det gå?

Olgas furir: Ja, tänk om de kör luciasången som intro. Häftigt. ;-)

Hoppas hinna in till värmningen, vore kul om de kunde ta upp "idioten" igen. Den var vägvinnande.

Vilken show med Sandström som lucia o Jussi som stjärngosse. Det bör han klara av Kermit, med alla dessa avdankade ljusen!
Vi har träffats Swen, cykeltur från Matfors in till stan!

Olgas furir: Ja, det var kul att träffas och ta del av din supporterrutin! Mycket finns att lära, från såväl mogna som unga supportrar. Folk som säger att samhället blivit åldersfixerat går inte på hockey.

Kasparov: Konstigt att Timrå inte tagit fler poäng under den period när Andersson fick förtroendet, man lyckades snitta 1,5 mål per match och givetvis skulle Andersson ha hållit nollan, det som är vardagsmat i årets elitserie.
Menar du att anledningen till Timrå katastrofala spel,med missade målchanser, skulle bero på att Andersson vaktade buren ?
Ska bli intressant att följa ER nya hjälte, Kapanen, vad händer om/när han inte håller måttet, kanske redan ikväll?, ska NI döma honom lika hårt som ni gjort med DeRoo och Andersson eller hittar ni någon annan syndabock ?

Eftersom det finns "vända kappan efter vinden" mentalitet här i GB:n, så ska fortsättningen bli väldigt intresant !

lobben: Varför tilltalar du Kasparov som "ni" är han nån adelsperson?

Friskan: Ber om ursäkt, men han är inte den enda som dömt ut spelare.

Ska välja bättre ord i fortsättningen !

Friskan: Ni har rätt där, tror inte frun är helt ute då det gäller det specifika uttalandet från herr lobben,,,,,,,

Lobben: ska bara veta vad det går att hitta saker att gnälla på, Är det inte matchtavlan som kattastrofartat inte visar resultaten från anndra matcher hellst före innan dom gjorts,,Så är det något annat, själv retade jag upp mej o det grövsta sisst hela matchen var förstörd då jag stod och tänkte på den händelsen hela matchen, det facktum att jag fick stå i nässtan två sekunder innan jag vart insläppt genom entren, jo jag tog tid,,, Som allt annat vicktigt man ska ta tid på matcher,,,undra hur lång tid det tar för strimmorna att ta sig från sitt rum till läcktaren, f-n är inte det saker som borde kollas upp??

Kasparov: Det mesta herr Edlund skrev håller jag med om. Dock borde ingen av målvakterna ha fått godkänt. Både Andersson och puckmotare De Rouville har varit alldeles för ojämna för ett godkänt betyg enligt min mening.
Rajamäki och Jindrich har båda spelat upp sig mycket på slutet, dessa två är de bästa backarna för tillfället.
Matthiasson årets mest positiva överraskning.
Ed Ward det bästa nyförvärvet - hittills!

lobben: låter nästan som om du hoppas att det ska gå dåligt för TIK:s nya målis, bara för att du ska få rätt o dom andra fel.
Man ska väl hoppas att det ska gå bra istället eftersom det är väl laget Timrå IK vi håller på o inte en massa: "Vad var det jag sa? Jag hade rätt!"
Vi har den situation vi har o det får vi leva med oavsett om vi tycker om det eller inte. Men åsikter är bra, det måste vi få vädra är på GB:n.

rådbjer: Naturligtvis hoppas jag att det ska gå bra för Timrå, men jag blir irriterad när man ändrar åsikt utifrån hur det går för laget, allt är inte svart eller vitt, tycker att man ska skynda långsamt både i beröm och kritik, till dess att vi ser en trend i det hela.
Jag tycker fortfarande att Freddan och DeRoo skulle varit kvar och att man satsat på att skaffa en ny back och forward, men nu har vi en ny målvakt och jag hoppas att han lyckas hjälpa vårt Timrå.

"VERKLIGHETEN ÄR INTE FÖRHANDLINGSBAR"

« · 36300