1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582085 inlägg · 6215 ämnen

Forum

« · 1873368 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
sargad: hur många av er har jobbat med en tysk på eftermiddagen? Det har jag. Hockeyintresserad för en dag.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: Målade Kuhnackel?
Snyggaste frillan på 70-talet jämte Hasse Edund.. 😁
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Puckat: Missade att även Liljendahl var frånvarande. Tack för info.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Puckat: Jag som tycker främst Westin har växt mot slutet. Tror han är viktig i ett slutspel! Men någon måste ju sitta på läktaren..Lyxproblem just nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
DJ Hemp: vilken kanal sänder matchen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Hälge: Westin och Liljendahl på läktaren
Kommentera


Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
BlackBay:

Fan, vad underbart. Att kunna få se matchen inför en närmast fullsatt arena på TV:n. Nu fick då jag upp hoppet i alla fall...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Laken: så när som fullsatt.
Vi MÅSTE bara köra en gammal klassiker som "-ANDRA SiDAN ÄR NI KLARA???"
Tänk mäktiga ljudkullisen när svaret kommer från kortsidan.
Blir ståpäls för våra krigare på isen.
Kommentera


Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Länk till kvällens match! 🙂🏒🥅
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
SMÅLAND: Mot templet SKÅL !
Kommentera

Sv: Dax att odla slutspelsskägget!
Hur många blir vi på lördag???
Låst ämne


Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Två friska och krya spelare på läktaren då alltså. När kunde vi ha det senast? Kanske att man vilar Olofsson och Hållander?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Spela Sparky ikväll???
Kommentera


Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Jockz: Timråik på twitter
Kommentera


Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Jensen_12: Kul! Alla till NHK! Snart bara ståplatser kvar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Puckat: Parks spelklar!!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Man har också lärt sig att Grönborg faaan får skylla sig själv när han lämnar målskytten Elias Pettersson hemma, klant..! =(
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Johan Halfvars:

Du borde titta på det avsnitt av OS-berättelser som handlar om Finland, så förstår du kanske vad jag menar. En finsk journalist liknade Finland med Kalle Anka och Sverige med Alexander Lukas. Jag höll alltid på Kalle när jag var liten. Alexander var bara odräglig.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nä men fy fan de vore väl det värsta som kunde hända!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Töm å glöm som vanligt!!!
Ett gäng ryska glaslirare och en FASTH som läck som ett såll!!
Åk hem och skäms!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Har 3 biljetter på kortsidan om nån är intresserad
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Smokey:

Den läxan är gammal som satan i gatan. Jag är inte särskilt förvånad. Blir det inte heller om Timrå torskar. Men åter igen: Det handlar om enskilda matcher. Sammantaget lär vi spela allsvensk final likafullt. I Sveriges fall handlade det om direkt utslagning och då är det inte att rekommendera att man torskar. Egentligen lite tristare att Finland blev utslagna för nu blev guldet till sand ännu en gång.

Om det är något lag/land som jag storsint unnar att vinna ett OS-guld i hockey så är det Finland. Helt sanslöst att man har två VM-guld som enda meriter.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:

Lika bra att man inte såg förlängningen...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Vad har man lärt sig i dag? Underskatta aldrig några motståndare. Aldrig typ Oskarshamn trots att vi tagit typ nästan alla poäng mot dom hittills under säsongen.

Jobba Timrå IK!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Sicket sopgäng Tre Kronor är.... Å dä ä sant dä!!1!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Smokey:

3-3 och förlängning. Nu händer det minsann grejer. Medan en annan sitter i frisörstolen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
tjobba: Om de som läser och skriver här tar med en extra bekant var så är sittplats fullsatt då! ;-)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ett tikhjärta fixar just nu mål i OS-hockeyn. 1-2 nu. Och där dunkar tyskarna in 1-3.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Endast 23 sittplatser kvar till i kväll, om jag inte räknar fel. Borde innebära minst 5500 pers?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
Kvällens tråd och uppladdning!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:

Det överensstämmer med vad jag hade för mig. Silver och brons, men inget guld. Minns att de var snubblande nära att slå ut Kanada i OS-kvarten 1992, men att de till slut torskade i straffläggningen. Varför jag minns en sådan sak beror på att jag har för mig att det hela inte gick rätt till och att tyskarna borde ha avgjort matchen tidigare. Ungefär som det brukar se ut när Kanada spelar hockey.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: OS-brons 1976 annars silver i VM.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Kan också hålla med om det. Vi besegrade ju nätt och jämnt tyskarna (1-0) i gruppspelet. Kunde likt förbannat inte avhålla mig från att dra en parallell.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Herminator:

Tyskar och ishockey brukar dock inte gå så väl ihop. Tror aldrig att de har vunnit något större mästerskap. Har inte tyskarna rätt stiliga matchställ förresten? De brukar ofta ha det. Är det månne Hugo Boss som ligger bakom?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Såg att Nyström skrev att detta inte skulle bli en ny Vitrysslandsmatch, håller med då jag inte ens tycker man kan jämföra på samma sätt. Då hade man att välja och vraka bland alla NHL proffsen, Foppa, Sudden och Lidström mfl. Detta tycker jag bara visar att SHL börjar bli ikappsprungna av andra Europeiska ligor.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jämförelsen med Vitryssland haltar en aning. I Salt Lake City hade vi NHL-proffsen med och vitryssarna torde ha varit ett sämre motstånd än tyskarna. Gemensamt är dock att Sverige då som nu varit det bästa laget hittills. Ett insläppt mål på tre matcher och nu två under en enda period. Det här känns inte bra...

Ja, jag vet, det är betydligt viktigare med Timrå. Tro inget annat. Vi vill till SHL! Men ändå...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Folk får säga vad dom vill, men det hade aldrig sett ut så här om vi haft med alla NHL stjärnor.... Kalle Anka turnering har det blivit!
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ja du, nu spelar de med förnyat självförtroende dessutom. Det kan bli tufft det här. Effektiva tyskar är inte så kul att tas med.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olympisk hockeytävling typ kvartsfinal. Sverige - Tyskland 0-2 med bud på 0-3.

Gäsp. Vill man ha hockeygodis, då får man tydligen vänta tills aftonens nedsläpp i NHK-arena.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Herminator:

Tyskland - det nya Vitryssland? 🙁
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Vafalls, 2-0 till tyskarna...? =(
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2018-02-21
BlackBay: ... jajamensan...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gewe: det är väl placeringsmatcher som för damerna?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Riktigt kul för Haukeland att få möta spelare som Kovalchuk, Datsyuk och Kalinin med flera. Synd de förlorade, men inte oväntat dock.
Kommentera

« · 1873368 · »