Smokey: Vill inte vara tjatig men skulle fortsatt vilja se lite förändring i vissa kedjeformationer. Sen är det bara se och lära på Skellfteås PP. Inget kladd och att gå för att göra mål.
Tänk vad enkelt ett powerplay kan vara. Klasskillnad på powerplay spelet, Timrå lägger ju halva tiden på att fp in pucken i zon. Sen väl där kommer ett krångligt pass från Dahlen och vips pucken är ute igen.
Woody Jokinen: Det ser fan alltid ut så här mot Skellefteå och Växjö. Vi spelar bra, har goda målchanser, sen får de jävlarna in en och annan turpuck och ett och annat PP. Vi har tydligen ett steg kvar innan vi förtjänar det flytet. Suck.
bar mofftak: Varför i hela helvete poke-checkar inte Strömberg där? Han står 30 cm ifrån blad mot blad som en jävla staty, hur jävla speldum får man bli.
The great one: nä ganska kass förstaperiod. Väldigt långa stunder där vi inte får ett avslut på mål, passiv på egen blå ger Skellefteå puckar i helt fel lägen och vårt PP har gått från ”jävligt bra” till riktigt uselt.
{9829}: Jag fattar inte? Har Timrå inte tränat nått förrän i torsdags? Låter ju inte speciellt rimligt.
Och OM det skulle vara så antar jag att den långa vilan grundar sig i ett väl genomtänkt beslut. Dom är ju proffs och borde veta vad som är bäst för gruppen.
Eller du kanske menar något annat?
Lander dräller med puck som alla andra idag tycker jag.
{9908}: nej vi har då fan alltid svårt mot dessa lag. Pucken vill bara inte in. Det är utsida stolpe eller så växer deras keeper ut till nya Tretjak för en match för att i nästa match släppa in 5 puckar 😅 hatar dessa jävla matcher. Kom igen nu upp med spelet och låt oss se en islossning mot getingarna i andra. Hade gärna sett någon mosa en och en annan av dessa skadedjur längs sargen ;)
Kerstin_k: om man börjar träna 2 dagar innan matchen då hinner man ingenting. Sitter här på arenan och kollr på matchen.. endast backarna och Lander som spelar.