Jag var också på plats vid den matchen. Fruktansvärt jobbig upplevelse. 7 gånger fick man höra 8000 pers skrika en rakt upp i ansiktet. Sedan TIK:S håglösa uppträdande. Pinsamt var det.
fighter: Jag var ju på plats 1-7 matchen därnere i Löfbergs o med det spelet vi hade då i åtanke .. känns poäng verkligen inte troligt...men nu är ju hockey en fantastisk lagsport där det snabbt kan vända o gå också åt rätt håll..kanske 3-3
Vore otroligt nöjd med en pinne ikväll...varför inte av Tenkrat det borde vara dags nu för honom.
Jaji, idag ska spöa det där jävla skitlaget från dansbandsland i deras egen satans kaffelåda! Denna dag slipper man dessutom lämna soffan, då Canal+ har godheten att visa Sveriges överlägset bästa ishockeylag på bortaplan i afton... Krossa FBK-asen!!!
Spännande match, jag säger bara det. HS-juryn är kluven mellan 0 och 3 poäng i omröstningen för närvarande. Jag tror att Kalle K blivit så upphetsad av sitt slagskott som stänkte in i nät att han sätter tre till och fixar segern med 3-2 imorgon.
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer