El Maco: Det hackade även på min bild men Regin var den som var siste man, som täckte upp för den back som klev upp på blå och ställde till hela spelvändningen. En taktisk interferenceutvisning på blå hade löst hela situationen...men man kan ju inte alltid få som man vill.
Det hackade som fan när FBK kvitterade. Var det inte Regin som var hem som sista man vid två mot ett läget? Vad hände i sekvensen före, vart tog backarna vägen?
Dream Team: Nu kan jag inte uttala mig eftersom jag inte kan se matchen. Men jag har sagt det förr och jag säger det igen. Thomas Andersson är en duktigt pinsam, arrogant domherre som inte bör få några fler utmärkelser på ett tag. Det var längesen jag började skratta åt honom.
Skarin: Och vad i h-vete pysslar Andersson på med? Såg vi inte en alldeles solklar interference framför Heino-Lindberg egentligen på båda checkande Timråspelare i momentet innan FBKs målläge i slutet? SKÄRPNING!!!
Skarin: Frågan om FBK inte blir bättre utan dom, de är ju lite i utförsbacken men alla förväntar sig att dom ska ta tag i allt, förutom BP, nu måste andra kliva fram, brukar bli bättre.
Skarin: Verkar ganska bra, vi spelade jättebra första 5 av andra perioden om jag förstått allt rätt, Färjestad har tagit sin timeout på grund av pressen. Så visst ser det hyfsat ut.