1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581754 inlägg · 6215 ämnen

Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30

« · 958313 Till forumet


Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Dags för den här nu va...
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Ska vi plocka upp matchtråden igen?

Spännande match, jag säger bara det. HS-juryn är kluven mellan 0 och 3 poäng i omröstningen för närvarande. Jag tror att Kalle K blivit så upphetsad av sitt slagskott som stänkte in i nät att han sätter tre till och fixar segern med 3-2 imorgon.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jaji, idag ska spöa det där jävla skitlaget från dansbandsland i deras egen satans kaffelåda! Denna dag slipper man dessutom lämna soffan, då Canal+ har godheten att visa Sveriges överlägset bästa ishockeylag på bortaplan i afton... Krossa FBK-asen!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
DJ Hemp:

Okej, denna gång missade man ett "vi" i första meningen... Fan, van sjukt less man blir på sina egna klantigheter!

Men FBK måste vi spöa skiten ur i kväll - Annars blir jag, med Sundsvalls-språk, djävulskt förbannad...!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
El Maco:

I kväll blir det poäng i Hajk regionen!!!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Taurus: Tror knappast att det blir några pinnar ikväll,då måste man nog spela på 120% och det tror jag inte att dom gör idag.
men jag kan ha fel....
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Taurus: Äsch, varför så blygsam. Jag kan garantera att det delas ut minst två poäng ikväll där nere.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: Jag var ju på plats 1-7 matchen därnere i Löfbergs o med det spelet vi hade då i åtanke .. känns poäng verkligen inte troligt...men nu är ju hockey en fantastisk lagsport där det snabbt kan vända o gå också åt rätt håll..kanske 3-3

Vore otroligt nöjd med en pinne ikväll...varför inte av Tenkrat det borde vara dags nu för honom.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jag har inte sett någon diagnos på Kokko. Jag trodde han fick en hjärnskakning eller liknande men har läst att han skadade axeln. Vem vet?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
htikare: ja helt rätt,men jag räknar inte med några pinnar idag
om vi skulle råka få en så är det ren bonus.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
htikare:

Jag var också på plats vid den matchen. Fruktansvärt jobbig upplevelse. 7 gånger fick man höra 8000 pers skrika en rakt upp i ansiktet. Sedan TIK:S håglösa uppträdande. Pinsamt var det.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Både swehockey och Hockeyligan har Kokko i laguppställningen.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
The great one: Ja laget var nog rätt medvetna om att insatsen då var väldigt O-bra... då dom försvann riktigt kvickt från isen...Sanny tackade iallafall oss om än kort vår lilla TIK-miniklack.

Nej ikväll hoppas vi på lite revansch ..
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
T T: Jag har reageat på samma sak, ligger det nån sanning i det?
Kommentera


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Någon som får igång web-sändningen?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mathias: Hoppas Åke Lundh spikar igen nu.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Olle: Nej, strular här med..
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Olle: För mig funkar det bra i alla fall
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
actionleif: det gjorde han inte
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
irre: Sabla Pienes...
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Någon mer som problem med web-tvn?

Här är det bara svart i rutan.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Herminator: Mål direkt? Det hade man ju kunnat se med egna ögon om den här undermåliga tjänsten, som man betalar mer för i månaden än för ett säsongskort och grundutbudet, hade fungerat som det skulle...
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Olle: Importerna har börjat piggt iallafall.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
actionleif: Ja vi har haft några chanser så det ser inte så illa ut. Släppa in ett mål i BP mot Färjestad har ju mer än vi gjort.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: Så jävla skönt. PP mål
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: Ett så kallat psykologiskt mål
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: Kalle K brassar på i PP 15 sekunder innan period villan. Tydligen Pyrret som styr.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
actionleif: Kalle visar klassen. Härligt!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
actionleif: RJ har gjort en bra period också tycker jag. Och nu Kalle K igen!
Tur att man hann se det viktiga i perioden iaf :)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
actionleif: I PP!!!!! VEM VEM VEM, var det någon som sköt i PP?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
MB:

Bra period av Timrå. Mycket bra defensiv. Kommer även fram ganska bra offensivt då FBK inte känns så täta bakåt. Bara hoppas att det håller i sig.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jag tror att Kalle K prickade samma maska som mot SSK. Nu har han skjutit in sig - vi har ett nytt vapen i PP.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
El Maco: Passar på att klämma i med ett Bra Robin! efter första perioden. Resolut i egen zon och stilig hantering av Prestberg i mittzon. Sen undrar jag om de fyllt upp Chrippes tröja med någon form av stoppning. Visst ser han större ut numer?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
El Maco: Mika Pyörälä har fått målet
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
The great one: Tackar, bara att kämpa på....
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mathias: Om ni kollar några inlägg neråt så ser ni att jag skrev att pyrret styrde in ren.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: eller den istället för ren
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
El Maco: Sluppit äta farsans strömming varje dag, kanske en och annan biff numer i kosten....
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: Var Pyrret på den? Nästan synd, tycker att backarna kan få fortsätta göra mål från blå. På tiden.

Åke Lund har gjort det han ska. Målet var svårt. Må han få en knäpp och spika igen i resten av matchen. FBK lär gå på stenhårt i öppningen av andra för att ta tillbaka ledningen.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
det verkar vara en hyfsad första perre? hur är det med hjärtat,glöden,viljan
kommer dom att orka störa fbk jag tror nog att fbk kommer ut i andra som skjutna ur en kanon.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
varför står inte backe?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: De hade tydligen kommit överrens om det inför de här två matcherna. Ganska bra, tycker jag.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Detta är nog första matchen på sr.se/hockey jag lyssnar på med en kommentator som verkligen lever sig in i matchen, inte verkar allt för partisk. Riktigt kul att lyssna faktiskt :D
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: Det vore väl själva fasen om vi inte skulle kunna lyckas störa FBK med spelare som Matsson, Jönsson och Nordström borta.

Förväntar mig att vi tar minst en pinne. Å andra sidan tror jag det blir en uddamålsförlust till slut.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: Jag hoppas att vi tar mins 1 poäng jag med, det är absolut inte omöjligt med alla de nyckelspelarna borta i FBK. Det är även viktigt att ta poäng ikväll så att inte frölunda kommer allt för nära oss i tabellen.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jensen_12: Vi är innne i en bra period i matchen just nu, hoppas vi får utdelning på det också.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: Så bra period att Färjestad tar timeout.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: Bara hoppas att vi är lite effektiva, för en gång skull. :)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Är på 50-års kalas nu men tyvärr är det strul med parabolen så det blir till att följa matchen på annat vis. Fantastiskt.

Hur ser det ut?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: Tidig timeout FBK alltså. Intressant. Men, det är ju just det här med att göra mål på chanserna.
Kommentera

« · 958313