Trist att vi inte förvaltar ett spelövertag med mål. Trist också att domaren får Sevc krokben att bli en utvisning på Pikken. Vips så har FBK fått sig ett 5-3 läge som man inte alls gjort sig förtjänta av.
Andra perren ser man ju verkligen fram emot. Som Rolfie säger, vi skulle ha behövt något med oss. Bättre kan vi nog inte spela för tillfället, och när vi trots detta har 0 i gjorda mål, så...börjar man vibba ännu en mysribba på Sanny.
Men, va faen. Kom igen nu Timrå, driv ut dämonerna!!1
mikenomad: Jag tycker det varit bättre flyt i de matcher som endast haft en huvuddomare i vinter. Jag tror tyvärr att ES-domarna är för speldumma för att agera i par.
superfalle: Men FBK:s målis är väl även rent statistiskt blande de tre bästa???
I dag har Timrå i alla fall producerat målchanser. Och med alla skador och annat skit, kräver jag bara det och kamp. Tidigare har vi bara åkt runt och fixat typ 2 avslut per match. (överdriver, men typ så)
pefr: Såg ut som fotled. Fastnade med skridskospetsen i sargkanten , vred sig när han ramlade och avslutade med att sätta sig på foten. Såg inte bra ut.
RocknRolf2: Tycker inte att det här är ett trendbrott. Jag tycker man spelat upp sig efter jul, med undantag för den sedvanliga botteninsatsen mot AIK.
Andraperren var väl sisådär, även om jag tycker att man håller ihop det rätt bra. Synd att man dräller i anfallszon när FBK redan drällt. Dom blir väldigt stirriga och hafsiga mellan varven, FBK:arna. Det borde man utnyttjat betydligt bättre.
Håller vi tätt bakåt en bit in på tredjeperioden kan det gå vägen detta. Poängchans har vi i a f, sett till såväl spel som mål. Kom igen nu!
sargad: Önskar alla klyktattare en fin midsommar, hoppas ni hänger kvar så vi får våra fina derbyn 2026 igen. Till era moderatorer, inför Cluben-filter, för allas trevnad