1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600375 inlägg · 6212 ämnen

FBK - Timrå IK 2003-01-16

Sv: FBK - Timrå IK 2003-01-16
iggy:

Ja, naturligtvis. Och som jag kanske skrev känns denna förlust - mot ett klart bättre lag - betydligt lättare att ta än förra torsdagens onödiga negativa vändning mot lappskojsen...

Fast mina SM-gulddrömmar fick sig onekligen en knäck! Hur fan ska vi kunna knäcka FBK/VF i en eventuell semi i bästa av sju...?! Kan liknas vid den gordiska knuten i dagsläget...

DJ Hemp: Efter kvällens match som nog lindrigast kan beskrivas som en riktig FÖRNEDRING, måste det nog en gång för alla gå upp för oss supportrar som gör ett jättejobb med att stötta Timrå i med och motgång, att vi kan inte vara med och dansa med dom riktigt stora elefanterna riktigt ännu.....

Dream Team:

Okej, nog fan var det en förnedring. Är gammal nog att ha upplevt en del, jag också. Men årets säsong är ännu unik och jag hoppas alltjämt att vi kan göra något alldeles fantastiskt av det hela innan den är över. Ikväll bjöd vi inte riktigt upp till dans, trots att det var damernas... Men - som det brukar heta - hårda killar dansar inte!

DJ Hemp: Hårda killar behöver väl ett par öl först... =)

Den säsong som Timrå gjort kan beskrivas med alla positiva ord man kna tänka sig. Kortfattat, hur den än slutar har det varit en fantastisk succé.

Jag är glad och STOLT över att hålla på ett sånt fantastiskt hockeylag som Timrå. Som är på fallrepet en säsong och trots att man sågas jäms med fotknölarna säsongen efter, visar upp att man är bättre än vad alla säger och visar den bästa egenskap det här laget har - hjärta, ett enormt stort Timråhjärta!!!

« · 192479