TIK 08 & TIK 031 plus Bergslagen. Det börjar bli slut på ståplats och efter samtal med Färjestads Ishall vill de gärna nu veta om de skall bilda en egen sektion åt oss - annars får vi stå med FBK klacken. El Maco - du kan väl ringa mig 060/198505 / Bo Wasa
SK: En resa till Karlstad 29/9 tror jag skulle locka mycket folk inklusive mig. Det vore väldigt intressant att få se den nya hallen och dessutom brukar TIK spela ganska bra i Karlstad av förra säsongens matcher att dömma.
Någon fler än mig som känner att det vore intressant med en resa till Karlstad det där datumet? Det helt klart bästa är att det är på en lördag.
Vi åker 2 bilar, men tidigare för att hälsa på släkt o.s.v. men jag tror också att det borde gå att få ihop en busslast. Ny hall plus lördagsmatch borde göra det hela möjligt. 51 mil är väl inte avsrkäckande heller.
Just det och nästa är inte förrän 27 oktober ( Brynäs borta )så visst borde supp klubb satsa på den här, men som sagt man måste reservera biljetter redan nu, FBK - DIF är redan slutsåld !
Från TIK-Bergslagen kan Vi räkna med minst 5-6 personer. Kanske ännu fler.
Kan inte tänka mig att intresset i Stockholm är direkt litet heller. Ny hall och allt. Nog borde man kunna få till minst en buss... TIK-Bergslagen borde kunna kliva av och på Stockholmsbussen i tex. Köping. (Vi betalar givetvis fullt pris ändå)
Resa från Stockholm till Karlstad kommer det också bli. TIK08 har skickat ut mail idag på eftermiddagen med intresseförfrågan och det har ramlat in en handfull anmälnigar direkt. Blir det fler än 25 så blir det stor Westinbuss - och fler än 25 kommer vi att vara! Så om Bo Wasa har kontakt med Löfbergs Lila Arena rekommenderar jag att göra upp om en Timråsektion direkt.
Själv är jag eventuellt i Krakow av alla ställen just den dagen... Men att det blir en full buss även utan mig är jag säker på.
El Maco - du kan väl ringa mig 060/198505 / Bo Wasa