JoseGonzales: Jo samtidigt som ni fick sådana sjuka mål och det blev mental härdsmält igår av Timrå där 6-3 kanske ej var så talande. Men idag vågar jag inte tro att det bara handlar om att Timrå är så dominanta. Vad är det 3:e matchen på 4 dar för er? Nej det kommer bli en lång tight serie.
palleparling: Poulin har ändå bättre räddningsprocent ikväll än vad JJ hade igår. Det säger en del om vilket sjukt jäkla oflyt vi hade då! Nu gäller det att inte vika ner sig i tredje.
Labban: Vet inte om jag håller med.. pinsam insats idag av löven. Ser ut som att dom klev ut till matchen med 35% batteri och knappt kan åka skridskor idag.
KulltorpsOlli: Bästa var i förstaperioden där Löven fick så bra rull och fart på deras PP. Inte ett ord om hur bra BP Timrå gjorde då det knappt kom ett skott på hela PPt 😅
Herminator: Per Svensson såg ut att täcka skott med handen eller armen i anfallet innan Dahlén gjorde mål. Hoppas att det inte blev någon skada där!! Det såg ut som att han tog sig mot stället där pucken träffade efter.
Kerstin_k: Så viktigt med en seger ikväll. Det tror jag vänder hela serien. Speciellt med en storseger som det ser ut att bli. Lövens psykologiska övertag är nu borta!
Hoppas verkligen man fortsätter med exakt samma lag som ikväll med Ragnarsson och Reinhardt som båda gör ett stort jobb och pumpar på med 4 kedjor som idag. Då vinner vi över 7 matcher det är jag säker på. Ändra inget mer nu Freddan.