Halloj: Fast förutom Mappe och pappa Hartmann finns det väl inga hot alls att hitta? Frustration kan man hitta flertal där man uttrycker sig att Wallson saknar karaktär och ödmjukhet men det är en helt annan grej. Då får du spärra halva Twitter oavsett lagtillhörighet. Trot eller ej men utanför Umeå är inte Wallson allt för populär just nu..
Modano: Tror vi slår rekord i antal inlägg i det här forumet nu 😂 Även om det är djupt beklämmande att Wallsons adress dyker upp här så tycker jag nog man ska fundera lite... Går att ta reda på hur enkelt som helst, absolut ska det inte förekomma här men inte så att om någon fullkomlig idiot skulle hitta på något att det skulle bero på något inlägg här på Hockeysnack.
Halloj: EN användare rör det sig om. Som dessutom fördömdes för sitt inlägg som senare raderades av moderator. Att folk är upprörda på Wallson får man mycket väl vara, men det var EN person som skrev adress.
Cmore fortsätter leverera ikväll igen. Umeåsonen och Björklöven produkten Nisse Andersson sitter i direkt sändning och skyller överkörningen på den MISSTÄNKTA smittan. ”Jättemånga kanske va smittade igår”
Börjar förstå varför han la av, gäller att hålla hårt i de lilla man ha kvar i huvudet.
{297}: "VI är inte Björklöven. Och med ”vi” menar jag alla timråsupportrar oavsett om man står på läktaren i RV eller skriver på nätet eller sitter i fikarummet på jobbet. Vi skickar inte ut folk att skada motståndare för att man inte kan tävla sportsligt. Vi är inte kända för att stå och skrika h*ra och fit*a på läktarna när vi förlorar hockeymatcher.
Därför fördöms pubertala skrik på läktaren på samma sätt som rastistiska anspelningar och uppmaningar till att ringa och hota tränare."
Jåkkinen: Detta är vad som står på Aftonbladet ”I ett foruminlägg har användare direkt pekat ut Wallson som ansvarig för de fula tacklingarna i måndagens match och fortsatt med att uttala hot mot tränaren, något som Kuriren var först att rapportera. ” Sedan kan du välja att tolka det som du vill men eftersom att detta forum varit ganska hatiskt mot wallson och Rahimi så drar jag den slutsatsen (:
dk1ng: Jag vet inte om du är dum i huvudet på riktig eller bara spelar, uppenbarligen kan du inte läsa innantill iaf. Kryp tillbaka under stenen du kröp upp ifrån.
Sputnik: Jag tror inte ni står bakom handlingen heller, jag skriver bara det jag vet. Det började här och kom härifrån.
Jag hade skämt ihjäl mig om Palmquist eller Plants farsa mordhotat era spelare efter avstängningarna under säsongen. Det är så låg IQ-nivå så det inte finns.
dk1ng: Men återigen det var ju Hartmanns pappa!!! En almtunasupporter vad är det som är svårt att förstå? Han talar inte för hela föreningen. Precis som andra enstaka supportrar som genom åren skickat dödshot i brevform till tränare i ens eget lag tex.
Tonymontana: Haha, jag gråter inte för fem öre. Tycker bara det är komiskt att klyktattarna sitter här och pratar om klass och karaktär ena minuten, och nästan minut ska man ringa maffian i Riga. :D
John V: Ge dig, din poäng som du försöker få fram är noterad. Hot är inte okej någonstans, men om du tror du ska kunna få användarna här att hålla med dig är du lovligt naiv. Så släpp det och gå vidare i livet för här gör du ingen nytta...
John V: Ja och vi förkastade den handlingen och sa till han att ta bort direkt. Tyvärr finns det bara ett fåtal ansvariga hör på forumet som kan radera andras i lägg och det försvann väl så fort administratören såg i lägget?
John V: tycker alla här inne ska andas ut i en minut och sen gör vi ett aktivt avståndstagande från dig och alla andra löventroll som helt plötsligt poppat upp här inne. Det behövs inte fler uppviglare i grönt och gult än de vi ser på tv.
John V: Ööööh, vad fan har du rökt? Han är en privatperson utan någon som helst officiell koppling till Timrå IK. Men det visste du ju redan, du ville ju bara trolla lite. Så jag är ju en ännu större idiot än du eftersom jag gick i fällan.
John V: Som sagt så skyddar jag inte alls hot men att du ens tror på det där själv att det inte delats ut mer konkreta "dödshot" genom hockeyns över 100åriga historia är nog rätt otroligt i så fall..
John V: Aldrig hänt? hahaha.. Det är jättevanligt föräldrar hotar, men kanske vanligare i lägre åldrar. Inte sagt att det rättfärdigar något, men Göran Hartmann har inte något med timrå att göra förutom att han är Sebastians farsa.
Går ju bara att spekulera i detta läge. Men OM 2-3 spelare visar positivt och inga fler och dessa sätts i karantän samtidigt som inte någon i Timrå testar positivt så borde serien återupptas snarast. Vidar 5 eller fler positivt så måste det skjutas upp längre eller om flera spelare i Timrå också får tillbaka positiva tester. Men vad vet man, kan lika gärna visa sig vara falsk-positvt och det spelas match på torsdag el. Fredag och lite extra löven-vila. Vi har väl då större chans att få tillbaka Carlson möjligen.
dk1ng: Jo men vi härinne gick väl kraftigt emot det? Stämmer det han Mappe skrev så skickade han till fel nummer dessutom. Kan ju vara nån helt annan som skicka till han med, även om man inte skall tro allt som skrivs givetvis.
John V: Att björklöven ens anmäler det där😂😂😂 herregud vad tror ni? Att dom ska verkställas eller? Det är för fan hockey vi snackar om,EN FINAL!!!Det är känslor om ni har missat det.
Synct: När supportrar beter sig som skit brukar det vara allmän kutym att klubben går ut och fördömer det. Ni borde ju veta det, ni som kan allt om klass och karaktär...