{297}: Med den matchbild och de avstängningar och skador som Löven har ska inte utespelarna behöva sätta JJ i såna situationer. Otroligt besviken på fokus och effektivitet. Jag hade räknat in 2-3 målet redan minuterna innan då spelet övergått i "allmänhetens åkning".
Nu hoppas jag att spelarna slår mig på fingrarna och visar att de är bäst när det gäller i 3e.
The great one: Vore enormt psykologiskt dåligt om löven vinner denna match. Match 3 är ofta nyckelmatch i finaler bäst av 7. Se till och fortsätt ge allt nu Timrå i sista! En SHL plats på spel. Kämpa till sista blodsdroppe!
Om vi hade haft 3-1 vore det lugnt då hade jag varit rätt säker på vinst. Nu 3-2 bara efter flytlövens mål. Blir det 3-3 kan vi tyvärr vika ner oss. Aldrig ska man få vara lugn.
The great one: Det känns som man sett detta förut. Matchserien mot Västervik. Motståndaren har ingenting men vi kan inte göra mål. Nu har vi iofs gjort 3 men vi har ju parkerat i offensiv zon. Björklöven har alltså skjutit E-L-V-A skott på mål men får nu chansen att bomba i tredje då vi kommer backa hem med 10 min kvar om dom inte kvitterat innan dess. Nej döda PP direkt och gör ett snabbt mål nu, då orkar inte löven.
{297}: Lägg ner, ibland får spelare bara till helt omöjliga skott, det där skottet får han till 1 av 99 gånger, precis under kryssribban. Hinner helt enkelt inte få upp plocken.
roger_sundsvall: Så trött av att höra Lückner, allt som drabbar löven är otur, det är Löven som spelar bra och smart och statistik räknas inte bara mål, löven är de rättmätiga vinnarna enligt honom
Medan alla andra ser att Timrå är totalt dominanta men löven har tur och domarna med sig
Rip Kirby: Vet att endel hatar Karlstad och Färjestadsupporters här så jag skriver inte så ofta
Men idag hör jag undantag. Tänkte först berömma Timrå och Tommy för att fått ihop laget så bra och prestationen igår är det starkaste jag ... | Läs mer