Det sjuka är ju att de höll på så här även i matchserien mot BIK Karlskoga vårdslöst spel skall fan inte löna sig. Det säger en del när Freddan och Ante väljer att spela på två femmor, skall det verkligen behövas vara på det här sättet, då är det sjukt på riktigt. Mike Helber är han hjärnskadad på riktigt?
{8437}: Det kanske hände något den där dagen som Americanos gick i konkurs? Från den dagen kanske de bestämde sig för att bete sig som as till varje pris?
JoseGonzales: Det är ingen som tror att ni är stolt. Detta bevisar bara vad vi och många andra supporterskaror varit inne på hela säsongen att löven är ett jävla fusklag som gör allt för att vinna. T.om skada spelare. Efterslängar, tacklingar på oförberedda spelare, Jag kan fortsätta hela kvällen..Sen filmningar på det. Fy fan!! Detta är inte hockey.
Hellströms tackling mot huvudet är om möjligt ännu fulare än Rahimis. Han tar tydligen upp armbågen i reinharts ansikte. Fy fan. Båda måste stängas av.
danne80: självklart återkommer när jag vet mer hur det gått. Bara hoppas att det är en kraftigt lårkaka eller mjukdels blödning då är han nog gärna med igen. Så jäkla synd då han sa att han börjat känna stäm igen plus att de börjat hitta varandra i formationen riktigt bra. Men men, är så jävla förbannad att jag kokar.
danne80: Vill återigen säga det som jag har sagt hela säsongen. Mike Helber och Harald Luckner är totalt inkompetenta och vinklade mot ett lag alltid. Jävla idioter. Avgå!
palleparling: Säkert någon idiot som försöker förklara bort Rahimis tackling men förhoppningsvis är de flesta intelligenta nog för att se ett äpple för ett äpple även om det handlar om ens egna lag.
Enda jag bryr mig om är att Hartmann klarar sig så bra som det bara är möjligt..
Spock: Fick Walli 6 matcher för sin tackling på Lövenspelare i serien kan det inte blindas för Rahimi bara för det är final. Slutspelat säger jag. Minst 4 matcher på Helsström med.
{8906}: Helber har svårt o se att Rahimi gjorde det med flit??? Har sett det där aset göra många fula saker på isen genom åren. Saknar totalt respekt för motspelare när det går dåligt. Den här vinsten har jag svårt att jubla allt för mycket över när en spelare som Hartmann råkar ut för en sån smäll. En kille som absolut ska finnas på isen när vi tar steget upp, en av många i laget som symboliserar det Timrå står för, fart,glöd och kämparvilja