1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582413 inlägg · 6215 ämnen

Försäsong 2021

« · 2224967 · » Till forumet


Sv: Försäsong 2021
kattan: Nu är Timrå trötta..
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Hockeyutv: exakt. Vad kul att fler än jag ser det... Tack för det gott folk
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
jaa ni..
ett lag på banan
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
kattan: Det är så jävla snällt i egen zon, man far och duttar lite med klubban, sätt Omark som ett frimärke mot sargen så är det färdigdribblat.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
söder över: pinsamt
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
söder över: Du sätter huvudet på spiken. Det är reaktioner och inte aktioner i försvarsspelet. Nu börjar vi tappa orken också mot kvicka Luleå. Nä vi måste ha en bättre spelidé än såhär.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
söder över: det här är den största utklassning jag sett i seniorhockey någonsin.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
innekillenskomp: Tänker inte just ikväll, utan samtliga matcher. Tycker inte det finns någon som är given mer speltid än någon annan.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
stoff: mm dom får ursäkta mig då…

Det är bara reaktioner i försvaret.

Varenda jäkla Timråit står och tittar på i försvarsspelet…

Svensson ser skraj ut…

Lundin är helt under isen…

Både fysiskt och psykiskt

Rattie Laleggia Zajac och Hanzl finns inte…

Meeeen det kan bara bli bättre…

Sämst av allt är ändå passningsspelet…

Huuuuga vilket odugligt samspel…
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
mikenomad: Ja, hade varit fint med ett par målskyttar in. Publik på läktaren framöver kanske ger Nubben lite mer i börsen att handla för?
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
kattan: va??! Svenssons är ju bäst i Timrå ikväll. Hitintills
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
RTS: dom första omgångarna av SHL lär väl ge en fingervisning kring huruvida freddan har lyckats förbereda det här laget för SHL. Ska man recensera spelet på försäsongen så ger jag det 3/10 getingar. Vi vinner två gånger mot Brynäs i och för sig men det känns inte som man satt något grundspel överhuvudtaget. PP känns snudd på godkänt, Boxplay är en styggelse. I dom försäsongsmatcherna man sett med Oskarshamn tex. så känns dom betydligt mer påslagna i sina matcher.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
roger_sundsvall: ingen målvakt ingen mål skytt !!
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
mikenomad: precis. Vi har 16 forwards. 6av dom platsar i shl
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Hockeyutv: Tycker det känns väldigt ovisst över vilken av Carlson, Svensson och Westerlund som kommer få mest speltid, alla 3 har problem med tempot än så länge.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
roger_sundsvall: Hade varit mysigt med 2 reduceringar där
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
lundin
e andersson
frilägen..ej mål
för dåligt
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Synct: vem har gett upp? Det är fakta. Sluta va så blåögd och inse det själv. Självklart hoppas jag det går bra när serien startar men just nu ser jag inget ljus alls
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
jå1: Men fortfarande undrar man vem som ska göra målen i vårt lag. Vi har fått några bjudningar och behöver ta tillvara på dem
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
mikenomad: Vi har har ju inte rätta matchstället på oss, det förklarar ju allt. På lördag blir det vinst. Vi är snart inne i tempot.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
stoff: Ja, sjukt imponerad. Det syns verkligen att Timrå ställer upp med bästa möjliga lag mot dessa råsopor till motståndare.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
stoff: Men vem fan ger upp innan serien ens börjat din gnälliga jävla surquq? Fyfan vad tröttsam du är, vi ser väl hur det ser ut efter en 15~ matcher.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
stoff: Du är inte timråit. "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!" är vårt signum
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Spontant känns nya tripping-regeln som lite b . Kommer bli mycket utvisningar . Även om du tar pucken först och sen spelaren så åker du ut .
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
söder över: akta sync eller jå1 blir arg. Dom tål inte sanningen... Tycker synd om jj som måste stå i detta lag som dom spelar nu...
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Bragd-Birger: offensivt ja
Men mittzon är vidöppen för Luleå, problemen i i egenzon blir följden.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Det börjar bli dags att kliva ur HA tempot nu va ?
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
stoff: Du tycker allt ser förjävligt ut, du gav upp redan när slutsignalen tjöt mot Löven, alla vet det, tack.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Försvarsspelet är verkligen inte bra i Timrå…
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
jå1: enöga, vad tycker du om spelet? Imponerad?
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
roger_sundsvall: Albin Carlsson kommer inte vinna plusminus iår😂
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Varför skulle shinimin åka där? Han får väl skylla sig själv då.....eller hur? 😉
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
nr 4 i arslet
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
jå1: jajamen hårding!!!
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
kulltorp: Mysvideo, men vad fasen skulle Gallon upp till Lulää och göra. Kändes helt fel att måla på Timrå, surt..
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
stoff: Nä, och spelas det bra så är du tyst som en mus.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
En sak som jag noterat är att hela Luleås lag är med hem och backcheckar och verkligen gör det stressigt för oss, medan vi har några forwards som släpar efter och mest verkar rulla tummarna. Kanske påverkar matchbilden endel?
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
kulltorp: jaha nej det var inte så jag menade. Syftade kort och gott på att det är jävligt söligt att vänta med att ta vaccinet till nån dag innan genrepet till SHL när man haft flera veckor på sig. Eller ”oseriöst” är kanske rätt ord. Sen är jag ingen läkare, han kanske tog spruta nr 2 för tre veckor sedan och har känningar nu.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Olle: Fast målet Timrå gjorde var ju skott , inte dragning
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
stoff: Jag är rätt säker på att vi inte är det enda laget som kommer ligga under med 3-1 mot Luleå efter en period den här säsongen.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Medans vi väntar på andra så kan jag rekommendera denna reklamfilm, kanske världens bästa..
m.youtube.com/watch?v=eZgD89VYkVc
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Är inte orolig betänk att 6-7 spelare är borta viktiga dessutom bättre torska nu och VINNA på LÖRDAG.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
thorwald: man kanske inte kan klaga på ett missat friläge men en superdupermålskytt kanske hade noterat att målvakten kom väldigt långt ut och han hade världens enklaste dragning åt endera hållet så hade det varit ett givet mål. Lätt att vara efterklok också.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
jå1: nä, jag kan inte se något bra just nu.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Olle: Jo men du insinuerar att han inte vill spela och skyller på vaccinet :-)
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
aha va de han..aj fan
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
roger_sundsvall: Förutom hans missade friläge är han väldigt anonym ja. Verkar inte vara den där spelaren som drar några extra skär.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
Olle: Nr 25 är någon Eriksen, antagligen junior.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
1-3 är inte hela världen. Ser dock svårt ut att kunna göra den uppryckningen som vi gjorde mot Brynäs.
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021
roger_sundsvall: Såg du inte när han missade ett friläge?
Låst ämne

« · 2224967 · »