Lite tidigt än att bedöma men om Alvarez spelar så här även mot Modo har vi kanske en sleeper i honom denna säsong. Utöver det tycker jag tack o lov att det är betydligt mindre hönsgård i egen zon nu. Jag gillar också vad jag ser från Dahlén. Tror han kommer göra betydligt fler passningspoäng än mål. Det ser faktiskt bra ut!
Tallarna08: Ja, det är nog en roll i 4:e kedjan som han kommer till bäst nytta. Bara för Alvarez att köpa det ellrr nöta bänk, speciellt när Wedda är tillbaks.
Olli Hahl: Man myser när man ser Timrå spela, grabbarna leker hockey! Hade detta varit förra säsongen så hade vi legat under med 6-1 vid det här laget och knappt kommit ur egen zon.
Tim Erixon är den enda som riktigt faller ur ramen än så länge.
Han tog en riktigt korkad 2a i första perren och det senaste bytet är han olycklig i varje puck kontakt och hamnar på isen länge och sedan vobbla man fram en chans till Leksand…
Bee: jag håller med dig. Så här piggt och dessutom, kors i taket, fysiskt, har man aldrig sett honom i Timrå. Han passar nog där med Johansson som absolut bör få chansen. Han spelar väldigt moget. Missade frilägen behöver man bry sig nada om i en försäsongsmatch. Jag tycker det ser bra ut! Wedin på det här så! :-)
{297}: Vi får hoppas på några pp så vi får träna mer på det. Bp klarade vii galant, Bl.a Lander var en gigant där.
Ser lovande ut för Alvarez. Gjort det riktigt bra hittills tillsammans med Oliver Johansson i 4e. Vi får se om det bara är tillfälligt för att han vill spela bra och visa upp sig så han får speltid i vinter eller om det blir bestående.
Dahlen gjorde några fina saker och lär komma mer och mer. Tar lite tid att komma in i tempot och spela ihop sig med sina kedjekamrater. Vill se mer av våra s.k stjärnspelare och hemvändare.