1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602111 inlägg · 6213 ämnen

Försiktig optimism

Försiktig optimism
Jag vet inte men inför varje match så har man en viss försiktig optimism, spec. nu med tanke på vårt utsatta läge.
Jag tror att vi ska göra vändningen vid varje match, o ändå så blir man lika besviken varje gång.
Men den här gången måste jag säga att tar vi inte den här chansen nu, med AIK, LHC o SSK o tar 3 vinster, då måste vi inse fakta, nämligen kvalserien.
Fast jag känner att nu vänder det! Jag har denna försiktiga optimism i kroppen o det pirrar lite extra, ikväll VÄNDER det!

Sv: Försiktig optimism
rådbjer: håller faktiskt med dig lite där.
det känns bra inför varje match men efter så går vi därifrån arga och förbannade över förlusten...
så åter igen så hoppas jag att vi vinner ikväll och får lite flyt med oss och kan vinna några matcher och ta ikapp lagen övanför..

rådbjer: Det pirrade i mig igår,men jag blev osäker om det var hunger...men nu förstår jag att det gällde matchen ikväll.

Hälge: Hunger efter seger, vi måste vara dom mest utsvultna! O nu är festbordet dukat, hoppas vi tar för oss ordentligt! :)

jag tror att timråspelarna kommer att vara heltända ikväll efter att fått vila några dagar...

hoppas att vissa spelare spelar betydligt bättre än dom har gjort...
vilka det är som spelat dåligt säger jag inte utan dom får ta och rycka upp sig betydligt...

Turbo: Som jag sagt tidigare så fattar jag inte hur vi kan ha loosat mot AIK, men ikväll ska dom få....... annars vet jag inte vad jag gör.

« · 40613