Vad tycker du?? Visst är det härligt att se dom. Speciellt i pp och sen att Moe dra på sig en solklar för man inte vill åka skridskor!!! Den första var inget bättre förutom spelet i 3 mot 5!!!
Visst är det bra att döda 3 mot 5!! Men anfallsspelet är ju helt obefintligt!! Finns inget passningspel att tala om utan man släpper upp dom helt ostörda över röda linjen och spelar i princip bara försvarsspel!! Man vågar inte!!!
Bigthelin: Min teori där är att vi är så kassa i pp att de andra lagen till slut blir övermodiga i 4 mot 5 - då snubblar vi dit en puck. Oftast sista 15 sek i pp.
lincoln: Jag tycker det är rätt konstigt att vi ligger så pass högt i pp-ligan. för det känns som att vi ofta inte skapar någonting alls i pp. Men kanske bara jag som tycker det känns så:P
Ingen bra period av Timrå, dock va 3 mot 5 spelet riktigt bra och vi har lite tur att vi får ett mål så bara hoppas dom kommer ut starkare i andra nu, sen teknngarna fortsatt bedrövliga tyvärr.
Taurus: tycker du dom är dåliga ? . frölunda borta och dom dödar 5mot 3 i 2 minuter .. släpper knappt till en chans annars heller .. målet var ju ren otur ..
Visst är det härligt med första målet!! Men hur jävla roligt är det att se dom??? Åstakommer inte ett skit!! Hur djävla dåliga som helst!! Har för h-vete inte ett vettigt anfall med avslut!! Pinsamt, går det att säga??
Bigthelin: Om det nu var det så var väl en tabbe väntad av han igentligen.. Han har ju spelat som en gud hur länge som helst och måste väl få tabba sig nån gång.. Nu är den ur vägen iallafall
Hoppas ledningen fattar vad ett missat slutspel innebär!!!! Kvalserien vill jag inte ens prata om!!!