Vi är på gång, vi är laddade vi är tända..... ser ut som Modo inte hinner riktigt med nu. Viktigt att vi visar "storebror" (som de vill kalla sig uppe i ö-vik) vart skåpet skall stå!!
E-man: Han hade då inget belåtet flin i rutan iallafall ?
E-man & Danjo Vi får fortsätta , för Halva Hockey Kväll var ju dåld DIF proppaganda. De hade ju tom flyttat NHL till sporten för att kunna visa Brynäs- DIF i första halvan.
Helg Ernest: Han kanske hade nån nu krönika på gång för Expressens räkning.... Han var för övrigt även o kollade in sina konkurrenter (sundsvall hockey) igår......
iggy: Ja Nordgren borde ju vara aktuell... Karln har ju verkligen kommit fram den här sässongen. Känns ju som ett nyförvärv nästan, e ju långt ifrån Samma Nordgren som ifjol !
Den skulle ju vara lite coolt med en Timrå-spelare i Tre Kronor. Ännu coolare med två ! Kapanen måste ju vara aktuell för ev. spel i Finland eller? Har dålig koll på Finlands målvakter... !
Vad gör Myllys nu förtiden.. spelar han i finska ligan eller har han lagt plockhandsken på hyllan ??
Så har man samlat sig efter kvällens match. Pratat med lite folk som var på matchen och vad jag förstår var det ju inga tveksamheter om att det var en rättvis seger till Frölunda. Bara att gratulera er till 3 pinnar från ladan.
Hörde att Andersson inte var lysande. Vill inte på något sätt skylla förlusten på honom men vad jag hört gjorde han en medioker insats..??
Men skall man förlora hemma så gör man det ju hellre mot ett bra lag som frölunda. Men huka er när vi kommer till er.. då kommer det vina puckar och då skall vi gå hem gladast.
E-man: hålle med dig, men Hardy Nilsson var visst i ladan ikväll, han funderar visst starkt på att skicka hela Timrå till VM... skämt o sido men Nordgren och Lindman är visst högt upp Hardys lista, sa en initierad källa till mig.
E-man: Just det ! Du har helt rätt !!!. Vi har nyss startat och skall inte acceptera att dom kastar lite smulor åt oss och tror att vi skall hålla oss på mattan. Brynäs täckmanteln var ju bara för att kunna brilljera med DIF segern
Helg Ernest: Kampen har inte lyckats... den har ju precis börjat. Inte är väl målsättningen så låg ! När TV4 visar Topplagens möten i den vanliga sporten oavsett om DIF är med eller ej börjar vi närma oss !
Sedan måste de ju sluta med sitt DIF-lallande... man blir så trött då !
BlackBay: Har varit i Ö-vik hela veckan. Det var därför jag missade matchen. Men i morrse var alla biljetter slut till Lördagsmatchen. Det är rykande åtgång. Så vi måste ha oss dit så många som möjligt.
Det är så jävla mycket härligt grått och massabruk över Timrå IK!
SM i svårmod och ångest.
Jagade av kronofogden. Explorer, rödnästa grå gnällgubbar, sliten hall, vad fan är lyxiga loger? Läktare brantare än pisten i Svartlien, sprucken ... | Läs mer
Får lite rapporter via sms så d är inga problem :)