1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601764 inlägg · 6213 ämnen

GO TIMRÅ GO

Sv: GO TIMRÅ GO
Herminator: Imponerande! Finns många bra grabbar där som jag tror (med lite träning) skulle passa in i A-laget.

LingaN: Är inte detta vacker läsning:

Rk Team GP W T L GF:GA TP OTW OTL
1 Luleå HF 15 11 3 1 58 : 33 37 1 1
2 Timrå IK 18 11 1 6 65 : 68 35 1 0
3 IF Björklöven 17 9 0 8 72 : 56 27 0 0
4 Brynäs IF 16 8 3 5 52 : 44 27 0 0
5 VIK Västerås HK 16 7 3 6 66 : 52 25 1 0
6 Mora IK 15 6 2 7 51 : 42 20 0 0
7 MODO Hockey 17 6 2 9 54 : 55 20 0 2
8 Leksands IF 15 6 1 8 41 : 49 20 1 0
9 Skellefteå AIK 16 4 2 10 44 : 73 15 1 1
10 Almtuna IS 17 4 1 12 49 : 80 13 0 1

LingaN: Du som är duktig på Internet borde hitta själv. :)

ståpäls: Kul att det går bra för j20. Var ligger dem i deras tabell?

LingaN: VIK Västerås Hockey Klubb.
Det finns ytterligare en klubb i Västerås som för säkerhetsskull är "samma klubb", som är ännu bättre (värre) VIKVHKU,
U står för ungdom. Klubben är resultatet av en sammanslagning mellan VIK & VHC. Häftigt namn. U ärockså länsbokstav för Västmanland men det har inte med detta att göra.

ståpäls: Hahahaha

LingaN: Det tror jag inte dom vet själva ens.

ståpäls: Vad står VIKVHK för då???

J20 har vunnit i dag igen. 4-2 mot VIKVHK. (Den där klubben från Västerås får konstigare namn för varje år.)

HF: Det som är pinsamt är att Brynäs knappt har någon klack överhuvudtaget, det skrattar jag mycket åt. Kom ihåg ramsan "En klack i hallen" mycket väl. Sen att du säger att folk har blivit påkastad av skräp o.s.v har jag aldrig sett eller hört iallafall inte på senare år. Och jag skrev att "Jag har för övrigt heller aldrig sett" just "JAG" har aldrig sett någon blivit påkastad skräp.
Läs det jag kommenterat innan du änns påbörjar en kommentar!

HF: Va fan då allmänt känt? Inget av det du beskriver känner jag igen mig i. Det känns mer som en bekväm ursäkt att sitta hemma på "vardagskvällen".

LingaN: Frågan är vad som är pinsamt? Vuxa människor som står och kastar mynt är i min bok rätt pinsamt. Det är allmänt kännt att det haglar saker mot bortastå, särskilt när timrå leder. Sen att det är en klick av drägg som står för det hela må så vara. Folk har blivit utslängda när vi har varit hos er, så ta reda på fakta innan du uttalar dig. Men vi kanske ska ta med oss hjälm nästa gång, eller "skylla oss själva när vi har Brynäsfärger på oss" som en av era publikvärdar så vältaligt påpekade.

LingaN: Såg att det inte gick att länka, tryck på "Blir det någon klack i Timrå??".

Lite rent av pinsamt? Jag har för övrigt heller aldrig sett några BIF fans (om dem änns har några) bli påkastad av skräp och skit?

ståpäls: Jo, nytt intro. Det är Kock-Xon (i Timrårestaurangen) som grejat, sen har vi arrat ihop det tillsammans. Blir lite småjusteringar till lördag men annars kändes det rätt stabilt.

Nej, Nanne törs jag inte sluta köra. Ett par ggr under förra säsongen så fanns inte tid o plats att köra Nanne och då vart det folkstorm på en gång =). Men det är ju faktiskt en hygglig stämningshöjare oxå, går inte att komma ifrån...

shanti: Men Thåström och Nanne lever vidare. Heders.

ståpäls: är ett eget komponerat stycke ;)

Ny intro-musik senast. Vad var det som spelades? (Hassebo har inte uppdaterat ännu)

24 timmar kvar...

Vad kul det är med lördagsspam. Tänk på er nästa som måste scrolla ihjäl sig.

Strindlund: nedsläpp......

SMÅLAND: Om du inte driver med mig, så använd rätt termer i rätt sammanhang...

Strindlund: Oops....avspark menar ja ju..sorry!

SMÅLAND: Uppkast? Jag tror inte basketen drar igång förän lite senare i Oktober...

Den klassiska Bucken-tråden.....
KÄMPA TIMRÅ IK KÄMPA!!!
43½ timme kvar till uppkast...

Älska Timrå IK i vått och torrt ALLTID!!!

Lall On Lall On..

orion: Bärra: sorry, jag missade din vits!
Säg inte Neij, säg Johansson, Johansson Johansson...

Bärra: Jo men det brukar ta femton år innan man är tillbaka i supportergängorna...den kärleken, den kärleken ; )

orion:
Tur att Jeanette inte sa neij!
Eller?

RS Timrå: Vart tog tallarna vägen???
På mitt säsongskort är örnen kvar!!

Bildbevis...
another man down!

Bergius: Kan kanske vara 15-30 biljetter på ståplats som inte blir sålda.

RS Timrå: Okej jag sticker ut lite och säger att jag tror inte att arenan blir fullsatt den 26e.

Dream Team: Verkligen bra för Timrås del. Ståplats brukar ta slut strax innan match så jag tror nog det blir fullsatt på första och andra matchen.

Bo Bly: Oj jag som missuppfattade det hela men på hockeyligan.se så skriver dom att det är 800 kvar till dem tre matcherna tror jag.

Bo Bly: Va??? Vad menar du???

RS Timrå: Japp, man har väl redan sålt så pass mycket så att budgeten vad gäller förväntad publik redan är i hamn. Det kommer ju att vara ett liknande läge under alla matcher den här säsongen. Ja, att det bara finns nåt på 800-900 lösa biljetter kvar at köpa på ståplats.

RS Timrå: Det är 985 kvar till Timrå-Djurgården.

Saxat från Hockeyligan
"När Timrå i går släppte biljetterna till lagets tre första hemmamatcher var åtgången stor. Endast 800 biljetter finns kvar för hockeyintresserade i Medelpad. "
Tur man har säsongskort!

Så då var biljetterna släppta, något som köpt sig ett förköp? Det borde bli slutsålt första matchen

miiike66:

Vet till 100 att han är smytikare men säg det inte till nån bara till alla....

30: och porslinständer - hahahaha

miiike66:

Hahahaha jasså har han glaskäke jaha det var det jag visste lol

30: Hahaha, jag har grymma handleder efter golfsässen. Förrseten, Movve sänker man med en lös vänsterkrok. Slår man på honom med högern får han åka plinplongtaxi (ambulans) - hahahaha

miiike66:

jo du behöver friska upp handlederna lite bara om inte annat för att spöa de där Moverare han är ju din parhäst han hahaha

30: Jag utmanar dig din skrytmåns på din egen kurs, jag behöver ingen kurs. Vi tar en match på nån ledig månskens rink bara frosten börjar att lägga sig - hahahaha

miiike 66:

har öppnat flippskola skall du med på kurs hahaha
endast talangfulla har förtur som kan lägga en från förlängda kloss på röda men det klarar väl du mini matti lol.....

Fanzin: Om det inte vore för att man borde hålla tillbaks lite så skulle jag kunna säga att du ligger farligt nära sanningen...

Lite inspiration.Själv gillar jag FYC bäst (Så gammal är jag att jag kommer ihåg gruppen Fine Young Cannibals...)...

ståpäls: Utvecklingskadade Supportrar?

ståpäls: Underåriga

« · 611507 · »