Är inte speciellt besviken. Verkar som att dom kämpade i a f, mer kan man inte göra. Frölunda är grymma just nu och ska ligga före Timrå i tabellen. Trist, men som sagt inget att gräma sig över.
Jag ber härmed ödmjukast om förlåtelse till samtliga Timråsupporters, trodde det va hatstämmning som gällde här! Ser fram emot nästa sammandrabbning TIK-VF emellan, må bästa lag vinna!
wesse: Håller med. Dom hade en otrolig fart hela tiden och att förlora mot dom är absolut inget konstigt.
Hörde många i publiken som klagade på Timrå och påpekade hur dåliga dom var, men dom verkar alltid glömma att det finns faktiskt ett lag till på isen och ikväll var dom bättre än oss.
Hemkommen från matchen...... lite besviken men trots allt relativt rättvist ändå...... kändes som Frölunda hade bra kontroll på matchen o TIK kom inte alls upp i den kapacitet man hade i matchen mot Brynäs.... långt ifrån.... Hoppas för guds skull att rykterna om att Borrken fanns i ladan inte var sanna.....
Jaha då var det snart time för "Djurgårdskväll" då..... DIF vann vilket gör att större tiden av sändningen kommer att ägnas åt att kommentera DIFs återtåg mot toppen..... Sen kommer åter samma fråga ställas som förra torsdagen angående TIK..... "när kommer raset?"......
Nya tag nu på lördag.... 3 pinnar mot MoDo i Kempis..... alla Tikare till Övik nu........
Gizaro:Ja,det är klart man är glad....Vi ligger i topp på Elitserien och man måste kunna ta en förlust då och då annars är man ingen riktig supporter för sitt älsklingslag.....ALLTID stötta även i motgång och se fram emot nästa match istället för att tjura....
Dream Team: Det kan jag hålla med om......positiva vindar blåser det alltid för mig när det gäller Timrå IK även i motgång....Ny match på lördag....VI GER ALDRIG ALDRIG UPP.. FORZA TIMRÅ IK ALLTID..
Gizaro: Känns inte så bittert att förlora mot ett så pass bra lag...... känndes mer bittert efter matchen mot Luleå..... Å andra sidan är det svårt att vara bitter när vi fått en sån bra start i år....
SMÅLAND: Jag tycker att ni TIK fans ska he en eloge för att ni tar förlusten så bra och grattar oss till segern. Ni är verkligen äkta fans. Lycka till i fortsättningen.
badger: Nä,varför ska jag landa?? Jag flyger på 10 000 meters höjd och jag har inte tänkt att landa någongång i årets Elitserie....Jag kommer att flyga vidare tills Elitserien är slut......
Det känns svårt att vara riktigt besviken, man känner liksom inte som så att TIK hade kunnat tagit 3 poäng. Vi hade lite chanser men det hade ju absolut Frölunda också, bl.a ett skott i ribban och Jonas Johnssons grovmiss.
All denna röta som funnits med tidigare matcher när man kunnat rädda pucken från att gå ut ur zon med skidskor, klubbspetsar och allt vad det heter var helt bortblåst nu. Men redan från start så märktes det ju att man skulle få kämpa nått så fruktansvärt för att kunna knipa lite pinnar.
Att förlusten var orättvis kan man absolut inte säga. Frölunda är definitivt ett final-lag i vår, definitivt.
SMÅLAND: Visst, kul att du jämt är så positiv men att vara så positiv hela tiden känns absolut inte seriöst. Tror du ärligt talat att TIK skulle vara en SM-Final lag? Visst chansen finns ju, gör det för alla lag men att kunna tro det då det spelats 11 omgångar är ju som att tro att DIF missar slutspel. Givetvis hoppas jag att jag har fel men ändå...
säg ni nu på tv4??? johan edlund på "difkväll" presenterade kvällens upplägg och sa följande, citat "Bla toppmötet mellan timrå-frölunda" , GRATTIS TV4 !!
Knylan:Må jag sikta högt´,men jag hoppas och tror på att vi är med och krigar om SM-GULDET i år....Jag vet att jag ALLTID är en positivt tänkande människa....Förra säsongen tänkte jag positivt hela tiden och vi kämpade oss igenom kvalserien och lyckades via den oss tillbaka.....Jag visste att vi skulle klara oss igenom den och i år visste jag att vi skulle vara med och slåss i toppen...Jag vet att bara 11 omgångar är spelade,men jag vet redan att det inte bara är en tillfällighet att vi ligger i topp för att där kommer vi att vara hela säsongen....I år spelar vi slutspel..
Känns som jag inte hänger med i svängarna, detta med datorer är inte min grej, bara att erkänna.