har öppnat flippskola skall du med på kurs hahaha endast talangfulla har förtur som kan lägga en från förlängda kloss på röda men det klarar väl du mini matti lol.....
30: Jag utmanar dig din skrytmåns på din egen kurs, jag behöver ingen kurs. Vi tar en match på nån ledig månskens rink bara frosten börjar att lägga sig - hahahaha
30: Hahaha, jag har grymma handleder efter golfsässen. Förrseten, Movve sänker man med en lös vänsterkrok. Slår man på honom med högern får han åka plinplongtaxi (ambulans) - hahahaha
Saxat från Hockeyligan "När Timrå i går släppte biljetterna till lagets tre första hemmamatcher var åtgången stor. Endast 800 biljetter finns kvar för hockeyintresserade i Medelpad. " Tur man har säsongskort!
RS Timrå: Japp, man har väl redan sålt så pass mycket så att budgeten vad gäller förväntad publik redan är i hamn. Det kommer ju att vara ett liknande läge under alla matcher den här säsongen. Ja, att det bara finns nåt på 800-900 lösa biljetter kvar at köpa på ståplats.
ståpäls: Jo, nytt intro. Det är Kock-Xon (i Timrårestaurangen) som grejat, sen har vi arrat ihop det tillsammans. Blir lite småjusteringar till lördag men annars kändes det rätt stabilt.
Nej, Nanne törs jag inte sluta köra. Ett par ggr under förra säsongen så fanns inte tid o plats att köra Nanne och då vart det folkstorm på en gång =). Men det är ju faktiskt en hygglig stämningshöjare oxå, går inte att komma ifrån...
LingaN: Frågan är vad som är pinsamt? Vuxa människor som står och kastar mynt är i min bok rätt pinsamt. Det är allmänt kännt att det haglar saker mot bortastå, särskilt när timrå leder. Sen att det är en klick av drägg som står för det hela må så vara. Folk har blivit utslängda när vi har varit hos er, så ta reda på fakta innan du uttalar dig. Men vi kanske ska ta med oss hjälm nästa gång, eller "skylla oss själva när vi har Brynäsfärger på oss" som en av era publikvärdar så vältaligt påpekade.
HF: Det som är pinsamt är att Brynäs knappt har någon klack överhuvudtaget, det skrattar jag mycket åt. Kom ihåg ramsan "En klack i hallen" mycket väl. Sen att du säger att folk har blivit påkastad av skräp o.s.v har jag aldrig sett eller hört iallafall inte på senare år. Och jag skrev att "Jag har för övrigt heller aldrig sett" just "JAG" har aldrig sett någon blivit påkastad skräp. Läs det jag kommenterat innan du änns påbörjar en kommentar!
LingaN: VIK Västerås Hockey Klubb. Det finns ytterligare en klubb i Västerås som för säkerhetsskull är "samma klubb", som är ännu bättre (värre) VIKVHKU, U står för ungdom. Klubben är resultatet av en sammanslagning mellan VIK & VHC. Häftigt namn. U ärockså länsbokstav för Västmanland men det har inte med detta att göra.
Vi tycker om dig jättemycket, men ibland går topplocket och det skrivs massa tok. Oftast menar vi det kanske inte, men ibland har vi kanske också lite rätt.