![]() | Angripa personer (det är deras åsikter eller resonemang du ska ifrågasätta). |
Moverare: Man kan förstås tycka vad man vill om Magnus val att stötta Leksand i en match mot Sundsvall. Jag lägger nog inte så mycket värderingar i det, då jag tycker det hela är rätt så harmlöst. Det känns mer som att det är du som rent personligen ser det som extra störande att det är just Magnus som gör det, då du får skäl att "gå till angrepp". Alternativt är det glädjande för dig, på samma grunder.
Berätta för mig om det hade spelat någon roll vilken "känd" Timråsupporter det var som hade ställt sig i Leksandsklacken och viftat med halsduken?
Berätta också för mig om du reagerar lika aktivt mot de Sundsvallssupportrar som vid varje SCA Cup, oavsett motståndarlagets tröjfärg, med en gång ställer sig och sjunger hatramsor i bortaklacken när Timrå spelar?
friskan: S.k???
Per HApps: Jag tror Ernie försökte fiska åt sig lite gratis sprattelvatten tills han åker och ser Leksand på hemmaplan!
-Gurra-: Tackar ödmjukast för att du är en förstående och storsint människa!
Helg Ernest: Dom som håller på Catter och Modo och bor på Örnen i Timrå är nog bara en, d v s undertecknad som för övrigt känner sig rätt unik i den ställningen. Jag hade en alldeles underbar barndom och har aldrig spelat hockey aktivt, inte ens i knattelag men jag lever ett rikt liv...
Fungerar inte "klotterplanket" eftersom du och din kompis är här och tjattrar?