hassebasse: Det var synd... skall börja jobba kl 17.00 och har en på jobbet som är Djurgårdare... lite småroligt att tråka honom nu!!! Extra roligt är det när Timrå vinner för då har man det fina smijlet i ansiktet :-))
SMÅLAND: Tvärtom är bättre om VF och HV vinner så har vi ännu mer utdelning av segern för då tjänar vi ju tre poäng mot botten lagen. Seger av elitserien är ju oiteressant bättre om VF o HV vinner alla matcher som är kvar av serien Dock ej mot TIK
Amb-41: Ja,Giffarna slår AIK imorgon och de vore ju helt underbart om Giffarna kunde knipa UEFACUPKVALCHANSEN.....smaka på den...men då måste de ju bli bland de fyra och det är ju inte omöjligt...
RED DEVILS: Anledningen till att jag vill att Luleå och Mif vinner är att jag är så trött på att höra att HV och Frölunda är så bra det vore faktiskt kul om de fick torsk idag......!Då slipper man att höra att HV är obesegrade...
RED DEVILS: Men det kan väl vara kul att de får stryk de också helst på hemmaplan där de är obesegrade....Jag vet att både HV och Frölunda är mycket bra lag.......V.Frölunda-Mif 1-1....
Ärade SMÅLAND: Klart att man håller på topplagen HV71 och Frölunda idag. Vinner de lagen är vi ännu längre ifrån kvalserien och ännu närmare slutspel...
Kimmo fick hålla nollan GRATTIS!!!!! Vi vinner med 3-0..... I år spelar vi bättre borta än hemma.. Nu får vi långvila till torsdag då FBK kommer besök.. Grattis Timrå IK..
Det är nog många inkl mig som får omvärdera TIK i år, trodde benhårt på att TIK skulle få kämpa järnet för att hänga med.
Nu är det mitt Brynäs som ligger ner för räkning men det är 118p kvar att spela för, så det är inte över förrän den feta damen har sjungit färdigt.
Smokey> Grattis ännu en gång till högvinsten, en back Brynäs öl.
Gud> Med tanke på BIF´s framfart så får jag hoppas på MFF och ÖIS som tvåa.
Lycka till och håll Norrlandsfönstret öppet så skall ni nog se att TV4 hittar norr om Norrtull, fast det beror ju på om Challe får åka så långt norrut.
En Brynässupporter som nu sjunger "Aldrig, Aldrig, Aldrig Ger Vi Upp"
Montén Python: Ja, det har gått fyra omgångar och vi bör nog ha en rejäl dos ödmjukhet inför fortsättningen. Alla lag befinner sig i olika delar av sin respektive process, och styrkeförhållandena kan se helt annorlunda ut om en månad.