1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602055 inlägg · 6212 ämnen

GO TIMRÅ GO

Sv: GO TIMRÅ GO
Rättvist ?!?! NOPPSAN.. M

spiff: Jag tänker på hur haussat det har blivit att spela i Frölundaborg. Man hörde ju t.o.m. Timråklacken mellan varven!

Emellanåt är det ju dock ett j-la tryck, det tar jag inte ifrån er...

hassebo: det är väl bara kul att er (?) klack hörs också =). ni kan inte säga annat att vi är gästvänliga ;-). men .... visst. haussat har det nog blivit.

Fy Fan vad skönt !!

JD: Jajamensan!! Nu tar vi hem det här!!

Ja vad säger man. Timrå gör en bra match. Skulle ha haft ledningen med 2-0 efter första istället för 0-1. Även fast vi fick en tidig kvittering så hjälper det inte för frölunda var bättre i 2a 3-1 målet kan dock diskuteras tycker jag. Synd att siffrorna rusar iväg där. Men idag fick återigen se att vi har ett mycket bra vapen i våra duktiga tekare. Nu kan alla medier räkna ut timrå totalt tills på onsdag. Passar perfekt.

Kanske borde matchen flyttas till en annan hall?

Bergius:
Vi får ta o lira i Gärdehov på onsdag så fixar det sig kanske

Om ett par smäller det och ju j-r smäller det...
KÄMPA TIMRÅ IK KÄMPA!!!!

Älska Timrå IK i vått och torrt ALLTID!!!

Lall On Lall On..

Timrå IK mot SM-GULD 04/05!!

SMÅLAND: Du har så rätt så !
Faan jag har inte åstakommit nått på hela dagen.
Jag är helt uppskruvad

Det gäller att ta fram de "STORA" ämnena inför slutspelet..
Kändes klockrent med denna nästa 2800 inlägg!!!!
GO TIMRÅ GO!!!Mot semifinal!!

Helg Ernest: Jag klättrar i taket och på väggarna......
Jag är oxå uppskruvad!

SMÅLAND: ... men jag gillar Smålands nya miljömedvetande - återanvändning av gamla trådar.

ståpäls: Jo man blir grön av avund.

Ååå nu är det inte länge kvar!
jag klättrar på väggarna!!!!!!!!!!

tikpower: Själv så klättrar jag uppochner på taket.

Hum, matchen sänds på ppv.. Något fler ställe i stan som kommer visa den och där j a g kan ta mig in (18).. ?

Knappen: Hemma hos mig kan du ta dig in.

Knappen: Är väl Harrys, Brittas & O'learys som visar matcherna antar jag.. kan inte komma på något fler ställe

Knappen: Bite Line ;)

Miika Kiprusoff sjuk ser jag. Vad innebär det spelmässigt? Litar backarna lika mkt på Kapanen?

geggelundin: Larssons tror jag

Frisco: Nepp, ingen litar på en finne och 9-0 var nog lite i underkant i mitt negotippande. Jag reviderar mitt tips till 14-0...

miiike66: Jag tror på en riktigt kalldusch ikväll!

Knappen: Jag med - jag riktigt sitter framför dumdatorn och (f)ryser. Men jag ska se skiten i vilket fall som helst. Det här får man bara inte missa.

tadambadido.... Tralalalalala Jag är så jäkla spänd..
Närvös och.. Jaaa...

Kom igen Timrå!!!!!!!!!!!

miiike66: Jag har ställt matchpucken jag fick i min hand under en match mot Antjärn för hundra år sen på högkant. Detta borde hålla ner slutresulatet till blygsamma 6-0!

orion: Javisst! vilka gör mål då? =D

HerminatorJr:

Jag har hjälpt till....

har spelat 50:- på både en 1 och X i matchen...

och jag vinnar aldrig någonsin på Oddset...

Kom igen nu Timrå... :-)

orion: Glöm inte att ställa pucken på högkant på söndag...!

KÄMPA TIMRÅ IK KÄMPA!!!!
MOT SM-GULD 04/05!!!
Låt oss vinna o jag ska simma naken längs HELA indalsälven...
Skål i vargtass...

SMÅLAND:Instämmer med föregående talare !!!

SMÅLAND:

Då kan vi ha sällskap för jag skall gå Naken runt Siljan om Leksand klarar es kontraktet ;)

Springsteen:

Säg inte för mycket nu.. Indalsälven börjar typ i Ånnsjön. Väster om Åre om jag ska förtydliga. Fast är det medströms eller motströms ni hade tänkt? Går ju flyta runt lite, lär väl ta en månad, men det skulle ju kunna gå att flyta på en flotte hela vägen ;-)

Oraklet f Alnö: Hahahaha....

mattias - 74: Ja...det kör vi på!

Underbart tifo igår. Ståpäls!

Nu är det bäst av fem. Vi har ännu aldrig förlorat en kvartsfinal borta. Sex raka segrar. Forza TIK!

En upp och två i minne. Gör vi som Kenta brukar göra dvs håller serven så tar vi det här trots allt. Spelarna måste försöka slappna av och spela ut så ordnar det sig. Lättare sagt än gjort kanske.

ståpäls: Mental träning var en stor del av passet idag. Hoppas att det kan få grabbarna på rätt väg igen. Våga/Ödmjuk...

Herminator: En annan sak som oroar mig lite inför imorgon är publikens reaktioner om matchbilden blir densamma igen, och vi hamnar i underläge.
Missnöjet kan sprida sig snabbt med visslingar och burop. Då blir klacken viktigare än någonsin. Stötta, i med- och motgång!

ståpäls: Visslingar och burop får bara inte finnas. Då kan man lika gärna gå hem. Kom igen nu, låt oss spräcka decibel-rekordet på 114!

ståpäls: Klacken måste visa var skåpet stå När Djurgådens fans Hyllar ??
Marcus Nilsson. Skall vi tolerera sådana IDIOTER . Vi måste stötta ALLA våra Spelare , och Ännu mer för dom det går dåligt för .Ingen skall väl sätta sig på oss... och tro att dom är bättre än oss ELLER?????? Hyllar dom Nilsson så Hyllar vi Koskinen osv.......

I have a dream...

Imorgon har Skarin svetsglasögon på sej, man blir mer musikalisk ju mindre man ser, och om motståndarna gör mål märker man inte det, utan fortsätter tappert att trumma!
Förra Djurgårdsmatchen var trumman tyst när den borde ha hörts...

"Älska mej mest när jag förtjänar det minst,
det är då jag behöver det som bäst"...(remember?)

En väldigt bra regel för en klacktrummis!!!

orion: Som så många gånger förr pratar du i nattmössan, din lilla nattuggla där.....

Använd din äldre stämma imorrn på matchen så kommer det här ordna sig ska du se. Jag efterlyser mer sång på ståplats. Akustisk klack känns för tråkigt.
Tycker det var en bra stämning förra hemmamatchen (frånsett första perioden).

Folket nedanför trumman (inte alla), undra vilka regler dessa har...

Avslutar med ett passande citat:

"Slå på trumman bonnjävlar, slå på trumman bonnjävlar".
- järnkaminerna

Krossa köttmuren!

orion: Jag tycker inte man ska begära så mycket från Skarin, jag tycker han gör ett kanon jobb förstår inte alls hur han orkar men de gör han. Annars kan du ju ställa dig själv där å trumma får du se hur jobbit de är.

Så sluta klaga på Sveriges Bästa Klacktrummis! Han förtjänar inte nå negativt utan bara positivt.

Viktig match ikväll! Förlust ikväll å de e kört!

Skarin: Jag måste säga att jag vart imponerad i Söndags.
Då tom. Norra läktaren körde igång fast klacken var tyst.
ALLA Ville ge 110% då.
Varför skulle det vara någon skillnad i kväll ?
Nu i kväll behövs det mer än vanligt.
Skarin, du får nog ta på dig förtroendet att se till att allt flyter . så länge som vi inte har någon klackledare som jagar på allt och alla.

En homogen ljudmur skall råda i hela hallen.
Inte en Djyrgårds supporter skall höras.
Vi skall tysta dom förgott !

I Kväll kära Timrå Supporters skall vi ta hem segern både på plan och på läktaren.
Bonnjävlar ? Skall dom där som kommer från Rinkeby, Kista, Wårbygård och Tensta mflera säga. Finns bara en komentar till det.
- NySvenskar

General_Moisio: Det enda jag säger ar att gode Skarin kan bli lite lessen ibland när det går emot. När han slår på trumman är han bäst!
Gäller hela klacken, tystast i stan, eller bäst i världen!

orion: Ja jag tar tamefan inte åt mig av att vara tyst när det går dåligt. Jag har ingen röst kvar så fort serien startat. Men jag kan hålla med om att många står som om käften vore limmad med superlim när det går dåligt. SKÄRPNING!!

orion: klart man måste få bli besviken när de går dåligt, men jag tycker han brukar trumma på ganska bra när timrå ligger under också

Timrå IK har en MEDGÅNGSKLACK!!!
I tredje ikväll såg det mörkt ut, men inte bara mörkt utan:
"Största möjliga tystnad..."
Jag tittade upp, Skarin stod buttert halvsovande bakom trumman, varför då? Jo Timrå ligger under, och då är man ingen klack längre!
Min älskade dotter tar upp "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp", vi är tre som skriker den, till slut har väckt delar av klacken, som till slut väcker trummisen.
Det här är ingen Skarinkritik, en trummis är som en servostyrning på en bil, vrider ingen ratten händer ingenting! Det här är kritik av en klack som tror sej vara den bästa i Sverige...Haha! Femtio Djurgårdare dödar oss lätt!

« · 250290 · »