1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581782 inlägg · 6215 ämnen

Grattis!

252745 · » Till forumet


Sv: Grattis!
Haller med min Brynaskollega RavenLord: stort grattis till en fantastisk sasong! Ni har bevisat att stora pengar ar inte avgorande utan att klubbkansla och lagarbete fortfarande betyder otroligt mycket. Det har varit kul att folja er under den har sasongen. Vi ses (forhoppningvis!) vid rinkarna nasta sasong.
Kommentera

Sv: Grattis!
El Maco: Jag har försökt få med karln, men han ville vara neutral "utåt"... kan kanske tyckas konstigt. Men jag nöjde mig med den förklaringen. Nog så.


Gonatt alla TIK´are. Imorgon går solen upp igen. Vi blickar mot horisonten och Elitserien 2003/04.


För vi är Timrå och vi ger aldrig upp...
Kommentera

Sv: Grattis!
Kupong skapad sö 02-09-22 23:49

insats: 30.00 SEK
möjlig vinst: 3750.00 SEK

datum evenemang typ spel resultat odds
ti 02-09-24 19:00 Champions 2002/03
Vinnare Sve. SM-Slutspel Timrå 125.00
125.00
Kupong skapad on 02-09-04 21:34

insats: 25.00 SEK
möjlig vinst: 3750.00 SEK

datum evenemang typ spel resultat odds
ti 02-09-24 19:00 Champions 2002/03
Vinnare Sve. SM-Slutspel Timrå 150.00
150.00
Kommentera

Sv: Grattis!
En Brynäsare som tittar in och gratulerar till en fantastisk säsong trots en del BIF hatare som finns bland Timrå supporters tydligen ;) "men var finns inte dom" härligt att se ett lag som spelar rolig offensiv hockey och ej den trista täta och kontra hockeyn som man sett många lag göra i år...Hoppas på trevliga "derby" möten mot er nästa säsong med om vi är kvar då dvs..och är vi kvar kommer vi nog ha ett än blekare lag med den ekonomi och styrelse vi har.

Slutligen vill jag bara säga att ni är säsongens stora vinnare och det man kommer tala om är ej de som tar SM-Guld när man ser bakåt utan om laget som knäppte alla såkallade Experter på näsan och gick till Semifinal och ej spela kvallseriehockey som de trodde ! ! !
Kommentera

Sv: Grattis!
Timrå IK är Hjältar!!!
Nu ser vi fram emot en skön sommar och en härlig serie start senare i September :)

TIK RULEZ!!!
Kommentera

Sv: Grattis!
klm: För säkerhets skull kan du ju gå med i supporterklubben. Ger status och anseende även på andra sidan engelska kanalen.
Kommentera

Sv: Grattis!
mike66: Det skulle likagärna kunna stå "Alla Timrås supportrar tackar Timrå IK för en fantastisk säsong". Lovar att det är så fantastiskt många fler än supporterklubben som njutit enormt under de senaste 6-7 månaderna!

FORZA TIMRÅ!
Kommentera

Sv: Grattis!
prosten: Fina ord från en Brynäsing, det värmer ;)

Lycka till Brynäs i kvalserien - tuta när ni far förbi vid Nolbyknölens fot så kanske jag hakar på upp till Skellefte. Va faen abstinensen för kvalseriehockey ligger fortfarande och lurar i vassen - marginalerna är som sagt små var än man spelar.
Kommentera

Grattis!
Grattis TIK för att ni på det mest lysande
sätt har lyckats sätta färg på Elitserien.

Grattis alla TIKare till att ni har ett lag med
denna fantastiska inställning.

Grattis till alla hockeyälskare runt om i
landet som fått uppleva detta slutspel.

Grattis.
Kommentera

252745 · »