1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599830 inlägg · 6212 ämnen

Hejaramsor

Sv: Hejaramsor
Håller med Jimmy klacken skulle behöva bli större och lite elakare.

Kom igen nu alla Timråiter i sverige vi är på matcherna för att skrika och höras. Vi måste bli mera som Black army(Som jag tycker e sveriges bästa klack) dom sjunger hatramsor och kärleksaramsor och inte fan e det någon som surar över det! Vi måste skrika högre och mera på matcherna och vi måste sno ramsor från andra lag! Alldeles för lite sång ramsor har vi i timrås klack, sno nån från dom andra lagen, alla snor från alla i dagens samhälle inget att skämmas för. Älska Timrå, Hata Modo

John K: "Det tar jag som ett gott tecken, du fick dig nog lite att fundera på, och det finns hopp också för dig. Härligt att se!"

Det fick mig inte att fundera. Det var inte värt att kommentera. Tyvärr för dig så är jag utom allt hopp i denna fråga, och det tycker jag är ett hälsotecken - annars har jag inget i klacken att göra.
Ditt yttrande om proffessionell hjälp säger mer om dig än mig.

jojje_timrå: AIK har INTE sveriges bästa klack. Visst har de riktigt bra uppslutning och höga ljudtoppar och stor klack. Det är de bra på, men sett till ramsorna och "röjandet" och sången så har Hammarby utan tvekan den bästa av dom.

Har läst en hel del i den här tråden, och håller helt klart med i JimmyH's resonomang. Det är ju mer pinsamt att bara stå och rulla tummarna om ett 50 tal modolidungar står och hånskriker hata Timrå. Mer hat, mer kärlek, mer SÅNG!!

Fanzin: ramorna kan jag hålla med om att hammarby är bättre men tänkte mer på stämmningen. håller med dig till 100 procent mera hat mera kärlek och mycket mera sånger inte bara ramsor!

Apropå klack-snack. Hur mäktigt var det inte när Wikegård visade upp DIF-klacken som sjung nationalsången? Rysning.nu. Fantastiskt.

Tänkte dra upp denna tråd igen för jag känner att det måste hända nånting i Timrå klacken nu! Jag är alldeles för sällan på match, bor i Jämtland så har inte direkt nära till matcherna men det blir ju nån varje månad iallafall. Men när jag väl är i EON så ställer jag mig mitt i och sjunger exakt hela tiden! Men jag känner att vad Timrå klacken behöver är sångramsor och inte dom gamla vanliga, man skpara så mycket mer tryck på sång ramsor och det är det Timrå klacken behöver. Se på AIK med deras "ÅH vi e gnaget, vi e gnaget AIK" Skapar ett väldigt tryck på läktaren. Så varför inte sno massa ramsor från andra lag och göra om texten till sin egen för vi behöver det nu och det snabbt! Kan ju lika gärna nu också säga att jag gärna ser en renovering av hemsidan Tikare.se

jojje_timrå: Det vill nog de flesta, men det gäller ju att komma på någon ramsa/sång också och det är väl inte det lättaste.

Hälge: Det är ju lättare än vad man tror faktist, men det det sitter i att jag tycker att styrelsen ska ligga i med ramsor och börja sjunga dom på matcherna för man lär sig en ramsa direkt på matcherna. Tycker det är styrelsens ansvar

jojje_timrå:
Bara som inspiration, länkar till Liverpool och Man U hejaramsor.
forum.raotl.co.uk/viewforum.php?f=10&sid=c0d860b2be3b7b57b6eb7bf0137b7444

Greven: och nästa länk.
Vore en helt ok ide att på tikare.se ha en speciell forumdel för just sånt här.

« · 962877