Intressant att höra att TIK är ute efter en ny målvakt, nån som vet var Hodson lirar iår??? Fast förmodligen blir det en EU-målvakt så man kan behålla Matuschkin(????). Måste säga att jag innan säsongen var väldigt tveksam angående Derouvilles standard, jag menar, att han kom från Skotska ligan.....MEN, jag skall också säga att jag blev oerhört imponerad av honom de inledande omgångarna, och man var icke sen att påstå "att här har Timrå hittat en riktigt, riktigt bra målvakt". Men som det har varit den senaste tiden har han i mitt tycke tappat stinget totalt, så jag tycker det är helt rätt att söka efter en ny , samtidigt som man matchar in Freddan i hetluften igen!
Angående tränarfrågan så är det TYPISKT svenskt att börja gnälla om "att en tränare inte kan vara i samma klubb mer än X antal år". Hade vi haft 6 poäng mer hade vi legat på slutspelsplats, nån som hade gnällt om tränarfrågan då?? Nä, jag har fullt förtroende för Peo å hoppas verkligen att han sitter kvar!
hehe ..jo jag vet att han spelade i ett skottskt lag iaf ...sedan visster jag att huss tränade juniorer men om det var tik's eller brynäs minns jag inte
Blake Slåhan: Här kommer en ström av killgissningar, häng med! Till att börja med så håller jag inte helt med om att backarna var för dåligt involverade i det offensiva, jag köper att vi har/hade för få poängbackar (lyckas Freij ... | Läs mer
Fast förmodligen blir det en EU-målvakt så man kan behålla Matuschkin(????). Måste säga att jag innan säsongen var väldigt tveksam angående Derouvilles standard, jag menar, att han kom från Skotska ligan.....MEN, jag skall också säga att jag blev oerhört imponerad av honom de inledande omgångarna, och man var icke sen att påstå "att här har Timrå hittat en riktigt, riktigt bra målvakt". Men som det har varit den senaste tiden har han i mitt tycke tappat stinget totalt, så jag tycker det är helt rätt att söka efter en ny , samtidigt som man matchar in Freddan i hetluften igen!
Angående tränarfrågan så är det TYPISKT svenskt att börja gnälla om "att en tränare inte kan vara i samma klubb mer än X antal år". Hade vi haft 6 poäng mer hade vi legat på slutspelsplats, nån som hade gnällt om tränarfrågan då?? Nä, jag har fullt förtroende för Peo å hoppas verkligen att han sitter kvar!
Forza TIK!