1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600360 inlägg · 6212 ämnen

HV 71 - Timrå IK 2006-10-09

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Kerstin_k: Kan tänka mig att det finns något avtal så att Timrå IK har rätt att använda materialet i direktsänding under match via mediakub, internt men ej kommersiellt i efterhand. Misstänker att Hockeyligan har de kommersiella rättigheterna till matcherna i Elitserien (för vilket de ersätter klubbarna). Således kanske det kan bli svårt att ha matchbilder med tanke på att Hockeyligan samtidigt har sina "Elitserien Highlights"

Gidde: För mig var det faktiskt första gången, som flickan sa. Svälftfödd på elithockey och med humorbefriade smålänningar så bjuds det inte på sådana godingar i Växjö :-}

Här är det mer hellyhansen-ramsor om att domarn är antingen blind eller homosexuell, eller ännu hellre, båda delarna.
Kan inte förneka att det slapp ur mig ett frustrerat "Rådbjer slår tjejer" när Hallin blev utvisad för att ha åkt för nära en HV-spelare i andra perioden. Man är juh fostrad i Växjö Ishall...

Fan vad skönt det känns dagen efter =). Helt underbart. Bredda backarna så tar vi SM-Guld =)

« · 764835