1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581367 inlägg · 6216 ämnen

HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

1456800 · » Till forumet


Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
yngwie: Jag brukar dra mina oddset-tippningar ur en tombola. Hittills i år har jag vunnit 14 millar.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

Berglund:


Det är lätt å sitta å säga att de är lotto när man inte spelar själv eller när man spelar tar man det första bästa utan att kolla förutsättningar osv.

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
yngwie: Håller inte heller med, det var inte direkt så att jag valde dom där 2 matcherna slumpmässigt....
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

hubbenorlen:

Så du menar att det är som att köpa en lott å betta? Herregud.

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
yngwie: På vilket sätt är det imponerande? En människa kan aldrig veta utgången av en match.
Du kan satsa 9000 på 300 matcher utan att nåt går in.
Blir du lika imponerad om jag vinner 25 spänn på en trisslott?
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

stoff: Haha, jag har väl inte sagt att du spelat för det? Jag svarar bara på att du insinuerade att jag skulle ljuga och har förfalskat bilden. Du kommer in här och skriker "jaaaaa jag vann 10,000" sen säger du några timmar senare att du vann 1200 (detta va nån månad sedan), så jag vet inte vem som är retard...

Förövrigt så kan man väl aldrig kalla nån som vunnit på ett lir dum för att han la det liret. Har man en bra feeling och bra research så har man.

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Berglund: spelar aldrig9k, har aldrig sagt det heller ditt lilla retard, inte lika dum som du och lägger ett sånt spel i nhl
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Jack Daniels: säkert grabben, isåfall är du en stor idiot
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

Berglund:

Men dra på trissor! En dubbel i NHL 9k? Imponerande! Jag lirar rätt mycket på NHL jag med.

Förövrigt hoppas jag ni kör över smålänningarna ikväll! :) Lycka till!

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Ambroo: Själv gick jag in på pantbanken idag. Fick lös 74658kr nu är allt spelat på att Max gör första o sista målet.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Ambroo: Nä runt 1-2k brukar va mina lir oxå men ibland får jag en fin feeling och laddar in. Man måste ju dock vara beredd mentalt på att losa stålarna också.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Berglund: Mycket fint som sagt och på en dubbel dessutom. Om jag nån gång skulle våga ett sånt bet så får det nog bli en singel till max 2ggr. Brukar i regel inte kliva över 1k.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

Ambroo: 30k på en 9k insatts. Vanligtvis lirar jag inte så stora insattser men hade bra känn för den dubbeln jag spelade.

mjaa jag håller med, var lite pirrigt då jag kollade på bägge matcherna också, men friskt vågat hälften vunnet säge rman ju :)

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

Berglund: Hur mycket har du drog du in senast säger du?

Edit: Såg det nu. Lite väl maffigt att lira 9lax på NHL, men ett stort jävla grattis!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
stoff: Vad sägs om att jag sätter dom där 100k du pratar om på att det inte alls är nå photoshop och ett fullt legitimt spel jag la. Har ett till som ger närmare 8.5k ifall SAIK vinner ikväll. Tillskillnad från dig så kan jag backa-up mina så kallade "storvinster" och förluster för den delen.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

Efter matchen mot HV så har självförtroendet växt och med Antes nya filosofi så kan det bli tre nya pinnar mot Växjö, att de saknar bl.a Gerber, Iggulden och Kallio gör ju inte läget sämre. 

Kämpa Timrå!

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

Berglund:

Jag tar mig friheten att svara på den frågan. Det är något jag brukar göra själv. Man vill ju att TIK ska vinna, men om dom förlorar så vinner man ju pengar som en liten tröst i stället. 

Man kan ju inte jinxa bort en eventuell TIK seger genom att spela på Timrå. Det var det dummaste jag hört...

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Berglund: ok, med photoshop går allt, jag kan visa en kupong med 100k i insatts i eftermiddag, på växjö
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Berglund:
Mitt blod är rödvitt, men jag har tänkt börja spela på Timrå-förlust för att få plåster på såren.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

stoff: är det inte du som lirar på svenskaspel? Hur kommer det sig att en "seriös" spelare som du gör det? svenskaspel hade gett mig ~5k mindre i vinst inatt tex... Nee jag tro du är ett stort troll, hur kan man lira "stora" pengar emot Timrå sen sätta sig och kolla på matchen när man är Timrå-fan är min fråga?

Uppladdat:

450x300-lir_1.jpglir_1.jpg

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
söder över: Om man från match 1 denna säsong hade haft Ante som coach och Nubben som sportchef (skit i resten av ledarna) så hade laget haft minst 20 poäng till, haft en lönekostnad som varit flera miljoner mindre och en publiksiffran som säkert varit tusen fler.
Men det här har man nekat i sten. Perra ska 'späla myshåkki' och tro ' att alle blir mä'.
Fy fan vad glad jag är att Ante leder laget och Nubben förser laget med spelare. Det kan gå.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Idag var det jävligt trevligt att se det som lander kallar timrå håkky!

Lyckas man hålla samma lir mot skit lejkers med så ser jag en ny gryning.

vill jag så förtvivlat gärna att ante ska lyckas med det inte perra gjorde fy fan fatta vilken känsla att klara av att få ut något som ledare av en trupp som är utdömd av allt!

Jag vill spy lite galla över experterna på (c)anal+ med. Dom har bra betalt för att peka ut fel hos tex timrå... man spelar bajskorv i egenzon. man stirrar på pucken isst för sin gubbe...

Det har varit en tung period för timrå där man verkligen saknat alla centrar utom molinder... det har dom experterna tydligen inte uppmärksammat... dåligt!

Det vände för oss i höstas när friberg kom in med energi från ett lyckat landslagsinhopp o bagarn började täcka skott med lungorna! Nu har vi chansen igen när t.o.mlinkan täcker skott (!!!) Eller åtminstonde blir träffad av dom.

Håller med den som skrek: in med spelare nu o vänd trenden få in energi. Vinn o locka ut publiken igen!

Dagens ros till flurran som om o om igen visade att kolan har sitt namn i benen!

*r i.p liv*
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

Ante och jvm-effekten - man tackar!

Nubben, vänta inte in KS, chansen finns nu redan, 19 matcher kvar. Värva in lite nytt blod så vänder vi på detta, ett par vinster på raken så kommer även publiken tillbaka.

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

Jacksson 71:

Byt Lampa!

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Mycket bra av Ante att bänka lagkaptenen efter den usla insatsen .
Skulle aldrig hänt med Perra.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

stoff:

Nä, jag måste fan svara själv också. Ok du är inte dum, du är hjärndöd om du inte förstod vad jag syftade på!

Spela på vad fan du vill men ha förihelvete vett nog att hålla käften om det här inne om du inte vill att folk ska anse att du är en idiot. Men det är ju tyvärr lite för sent.

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Så in i helvete vad skönt! Blir att suga på det här iallafall hela dagen imorgon! Sen laddar vi om.
En match mindre lirad än Linköping. Vinner vi den är det bara 9 poäng upp, mer än 20 matcher kvar.

Jag ser ljuset i tunneln! Även om det lyser svagt.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Erat:Nu skulle det vara bra om Timrå vann på Torsdag också.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
stoff is so poor, burglars break in and leave money.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

Bragd-Birger:

Du hann före. Men jag sätter mitt namn på ditt inlägg. :)

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Simmalugnt: Men stoff hejar ju inte på Timrå, han trollar ju bara.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Härligt att Timrå vann mot HV71! Grattis! :-)
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
stoff: Nej, man är inte dum. Men om man ägnar varje förlustmatch åt att hänga härinne och mysa över att Timrå torskar så är man synnerligen osympatisk.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Vad säger Matt Merley om merleyeffekten?
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

stoff: nänänänänänänänääääänääääää! you lost all your money! nänänänänänänänääääänääääää!

stoff's so poor, when I rang the doorbell he leaned out the window and said "DING!"

Cartman style.

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Annars: för jävla mysigt att laget kan prestera igen. En match är ingen match och allt det där, likväl var det här synnerligen välbehövligt. All cred till Ante och spelarna själva som lyckades hitta den glöd dom verkar haft. 'Missade' matchen (= pallade inte att se, p g a farhågor för mitt psykiska välbefinnande), men det låter som att det var en riktig hockeymatch dom bjöd upp till. Gött mos!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Simmalugnt: är man dum för man har ett bra sätt och dra in en extrainkomst på? va tänker du med? röven?
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

stoff:

Dessutom så är du så jävla dum så du skryter om det.

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Simmalugnt: jo man har ju gjort några kronor på det viset iår
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

Johnny B Goode:

Fast om man har som affärsidé att Timrå ska förlora så svider det nog.

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Johnny B Goode: bra att högström ur borta från klubben, såg det inte förens nu,,, en riktig sopa
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
stoff: Desto roligare för oss.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Simmalugnt: hehe:) kul för timrå, mindre roligt för mig
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

stoff:

Tyvärr? för mig skulle det vara skitdetsamma, vi vann ju :-)

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10

stoff:

Det känns som en extrapoäng att höra!

Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Olle: Fan va jag gillar ante . Raka besked . Platsar inte på tolv forwards . Inget tjafs
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Simmalugnt: jo jag satte hela vinst summan på hv idag..tyvärr
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
ÖstrandsNisse: Kul att man vågar kasta om lite i femmorna och sätta av folk som inte förtjänar att spela. 1,5 säsong av sossehockey har ju fått en att radera ut ordet "coaching" ur vokabuläret.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Simmalugnt: Ja det var nära! Tror jag...jag lyssnade bara på webradio.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-01-10
Burkmat: Den här segern ger vi Ante. Jag tycker han ska fortsätta leda laget. Det tog 2 matcher att få få lite fart under skridskorna. 2 matcher.
Så sjukt skönt och så otroligt skoj för Ante. Tror det bli åka av nu.
Kommentera

1456800 · »