1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

Forum

« · 2463888 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Säkert jättebra kapten men tappat mycket. Slarvar, långsammare, till exempel -14 i +- statistiken medan en sån Själin +2, Engsund +12. Spelar PP men skjuter mest i plexit, gjort nåt mål, håller Engsund, Honka, Andersson som bättre denna säsong.

Även Sellgren är kass (denna säsong) som bildade ett av de bästa backparen med EG för ett par år sedan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Elliot12: så pass...inför denna säsong var han nästan ouppnåelig här i boken hos somliga. Hat han tappat stinget? Luleå får dras med honom en säsong till ?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Ni kan ta han.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Jag hoppas att HV får kvala, och då gärna mot Brynäs, men att tro Malmö får upp den farten är nog att hoppas på för mkt
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hur ser boken på Erik Gustafsson egentligen? Han lär ju knsppast "vinna något" med Lule inom rimlig tid? Kan han vara nåt för nästa säsong? 5e raka säsongen som kapten, ca 0,5 poäng i snitt per match. Jag har varit skeptisk men...kanske inte bra nog som spets?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Jag vill ha ett rejält jävla drama vid kvalstrecket in på omgång 52, jävligt spännande att se som utomstående och slippa ångesten!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Verkar bli ett gäng som bänkar sig inför Luleå-HV. Jag tillhör den skaran. Svårt att välja mellan Brynäs och HV till kval, men Brynäs kan väl få svettas lite till innan HV blir klara för play out. Tror på Hvvinst idag. Då borde både Luleå och Brynäs bli skitnödiga.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH:
😅
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Från SM-final till kval över en säsong, det vore en jävla rutschkana ner i helvetet det.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Zäta75:

Har i alla fall ställt alarmet på den matchen. Får se huruvida man pallar. På väg hem och trött som själva satan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Småland är nog ganska nära sanningen med sina 10 sek. Kanske t o m att det är i överkant
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Någon som ska se Luleå-HV ikväll? Ångestmöte. HV har fått upp farten och Luleå blev slaktade av Oskarshamn förra matchen. En till förlust för Luleå och både Luleå och Brynäs svettas ännu mer.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND:

Gamla MacHulda. Nödlösningen hösten 2006 när vi drabbades av den ena skadan efter den andra. Hur mycket matchtid fick han egentligen?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Vlademir Maschulda ä klar för 10 sekunder!!
Hört ja en skål 🥳🎉🥂🍾
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Så här skrev man i Brynäs-boken för några dagar sedan:
Uppladdat:

450x300-inlagg.pnginlagg.png

Kommentera

Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Han är väl bort just nu pga sina ljumskar? Nej Karhunen känns inte som en säker back up i så fall.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Va ju snack för ett tag sen om att han eventuellt hade problem med ljumskarna? Känns väl lite sisådär att plocka in honom isåfall..?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Vänta vafasen det heter ju SL=Swiss League numera inte NLB 😅
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Precis, det måste vara NLB han drar till.. 😅
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikarn97: Finns väl inget lag i NLA som skulle ta upp en importplats med en gammal andremålis, så ja visste luktar det B ligan
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Timråhej: Rautio har redan dragit 100% blir Schweiz för honom, knappast NLA måste bli NLB skulle bli lite förvånad om han hamnar i NLA isåfall blir han backup där också, finare land dock och en bra upplevelse innan man lägger karriären på hyllan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: så länge Karhunen nöjer sig med att öppna båsdörren så funkar det nog! Men vem annars vill gå till ett lag där chansen är att få spela två tre matcher, och sen tack och adjö?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Hört att han har en specialteknik när han öppnar båsdörren, kan kanske effektiviseras lite där. Annars ingen koll alls.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Timråhej: Karhunen, nån som har koll på honom, uppgradering på Rautio i så fall?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nooky: Karhunen känns väl som det mest troliga. Höken nämnde det i sillyrummet. Hur nära är det att Rautio drar egentligen?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jao, det kan mkt väl bli så med tanke på att dom verkar söka en målvakt galet mycket

ryktas att Josh Teves och Stefan Fournier är på väg till svensk mark med
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nooky: Läste i media att Veini ryktas till Skellefteå?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kanske en Rautio ut , Veini in? för er del
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Håller med där, han kan ju blixtra till och spika igen när det behövs ändå, lär väl komma in en finne till kanske eller om man tar upp nån från J20 då de går bra i fortsättningsserien? Svårsiat! Man måste väl regga en tredje målvakt snart också väl?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikarn97: Men OM Johansson går sönder hade jag känt mig tryggare med Rautio än random målvakt som inte är inkörd med oss.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Är vad jag hört iaf, hoppas det kommer en duglig ersättare som inte lipar över att inte få spela matcher, Johansson är helt sjuk 30+ matcher otrolig uttålig målvakt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikarn97: Bara att hoppas att Johansson håller sig hel annars ligger vi risigt till.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikarn97: Om det stämmer så får man hoppas att Schweizarna fick skicka några av deras fint tvättade rubel till oss för att lösa kontraktet.

Inte optimalt med en målvakt minst sagt.
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
Rautio ut, dragit ner till Schweiz.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Jag blir förvånad om han ens är lite aktuell för oss. En anledning, för liten plånbok.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Ja Niku har jag oxå droppat här tidigare. Det vore en skön värvning, som skulle göra skillnad.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
russkiy medved blyat: Ja, hade förstått teasen om liverapporteringen hade handlat om Östersund.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Helt sjukt, här väntar man med spänning och så får man de här.... faceplant
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Känns som en bra lösning för bägge klubbar.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: "Jag kan berätta att det kommer en nyhet under eftermiddagen, vad kan jag inte säga ännu riktigt :) Men inom ett par timmar vet ni"

En liten smile och allt, är detta nyheten så är Fredrik sämst. Bra "tease" Lika bra att hålla käften känner jag då.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Var det detta som var nyheten? Roligare än så blev det nog inte.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Själv blir jag ruskigt besviken om det inte är nyhet om att EP40 är klar för Timrå..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kanske ny VD, det skulle vara en lämplig tid att skola in den från nu.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Ja Walli måste ju presenteras på en match. Så han får höra publikens jubelvrål!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Det borde man lärt sig att man ska göra under match.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Förlängning med Walli kanske?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tycho: Hasek tar med sig Jagr på flyget. 🥸
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Hasek in? 😂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Rautio ut?
Kommentera

« · 2463888 · »