tekarn1968: Mysigt om det stämmer. Känns som att Frölunda borde ligga bäst till dock. Det som kan ligga dom i fatet är väl att backsidan är rätt späckad redan till nästa säsong och att vi har betydligt mer behov av honom.
Meeen det vore för bra för att vara sant. Aldrig att vi skulle vara ute efter en av SHLs bästa backar. Otypiskt Timrå. Så nog kan vi lägga till det i pappershögen med domustrappan rykten.
Bra bortaspel ändå. Hållander är för jävla vass! Jönköping har 150 000 invånare och en centralt belägen hall. Fan vad jag älskar Patrik Westberg!! Se där några noteringar.
TD: Så underbart att se Hållander dra ifrån HV spelaren från över halva planen fast han är efter från början. Motstpndaten har inte en chans. Hållander snabbast i SHL och med järnvilja. Viktigt att ha de egenskaperna
Inte relaterat till matchen men har hört rykten från nära hallen att Borgman ska vara på radarn för Timrå nästa säsong, stämmer det så kommer nog Eronen åka fort med huvudet före.
0-1 Hållander, jävligt kul för han och väldigt viktigt. Men vi kommer enbart till målchanser genom HVs bjudningar. Vi kommer knappt ur egen zon heller. Se till att hålla de utanför nu och ta mer kontroll över matchen ❤️🤍
Woody Jokinen: otur, jag vet inte. Klantigt skulle jag säga. Men det blir ju så här när man lallar på och väntar in slutspel. Man möter en motståndare som slåss för sin överlevnad och Timrå tror det är träningsmatch. Då smäller det. OJ flög ju i bytet efter, axel mot axel och är inte beredd på tackling.
Tur att vi har Hållander, den enda spelaren som varit påslagen i varje match senaste 10.
{297}: Fan. Kan det vara möjligt? Hur jävla mycket otur kan man ha? Men det såg inte bra ut. JJ ser vassare ut i dag åtminstone. För övrigt har vi tyvärr den minst attraktiva kommentatorn i dag. Så sjukt intetsägande.
bar mofftak: Om det är axeln så är det dags att ta tag i det en gång för alla. Operera den precis som Wedin gjorde. Då kanske han vågar gå in mer i närkamperna..
Detta är långtifrån över. Kämpa Timrå!