1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581053 inlägg · 6216 ämnen

IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29

« · 1866807 · » Till forumet


Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Nöjd med poäng ikväll, det här var inte speciellt bra.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Olle:

Stort av dig att erkänna att kunnandet tryter, jag tar därför tillbka att jag kallade dig för clown och hyllar din ”jinx” 👍🏻
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Vart är Galló?
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
The great one: min jinx funkar fortfarande, Olofsson med en snygg framspelning!

Att kalla folk för clowner bara för att kunnandet tryter, det är du väl lite för gammal för, va?
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2-2
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Gäller att ta poäng nu...
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Smokey: Jomen. Vi har ju för f#@ bara tagit 11 av 12 p på senaste 4 matcherna.
Avgå alla!!!!
/Grinolle o häxa surtant
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
The great one: Men sådärja! 2-2!!!
Kommentera


Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
JJJAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Olle:

Vi leder serien o i varje match sågar du laget...
Du gör ju bort dig själv i din kritik mot laget speciellt i en sådan här match. Du blir ju hockeysnacks nye clown efter Modano. 😉
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Olle: Att ha minst utvisningar och leda seriehelvetet kan ha ett litet samband.

Vi gnäller som fan. Men Troja har en fin tradition att spela hemma och ta poäng.

Tycker det står och väger i tredje. Jag tror på 2-2 snart.

Annars tröstar jag mig med att det kunde varit sämre. Att leda serien är en bra början på nästa elände.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Olle:

Desamma får jag väl säga då Olle! Sedan är inte Troja ett div 1 lag. Nu fokuserar vi på matchen!
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Icetea: när tog vi senast en Sundströmutvisning för snack? När slogs man framför motståndarkassen senast? Sällan bra att sitta i utvisningsbåset men var fan är känslorna i matchen?! Timråspelarna ser ut som lobotomerade toffelkloner allihopa.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Vi kanske ska coacha lite mot deras förstakedja?
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Modano: Det är rätt tråkigt om Timrå spelar mesigt , tråkigt eller förlorar
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
The great one: du håller inte med, vilken surprise :) Bevisligen är dom inte speciellt bra eftersom dom kämpar mot negativt kval medan vi leder serien. Lagen bakom oss slår Troja, varför kan inte vi? Förvandlas dom till Wayne Gretzkys allihopa när dom möter Timrå?

Att ”stå upp bra” mot ett div.1 lag som sliter för att undvika kval, det är loser-mentalitet. Vi ska kunna köra över Troja.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
uhahl: Håller med! Dahlén må vara en av HA bästa målskyttar men ligans bäste spelare är han inte i år som vissa experter påstår.....ändå så kanske det är han som ordnar nån poäng....
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
uhahl: Nej, det är han inte.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Otto1: Wedin Hållander behövs verkligen blir svårt att bli topp 2 utan förstärningar
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Kan inte hålla med om att vi skulle vara dåliga ikväll. Tycker det är en av årets bästa matcher med en motståndare som inte viker en tum. Kan inte minnas att jag sett någon motståndare i år som spelat bättre mot oss än vad Troja gjort hittills idag. Tycker att Troja påminner om hur vi såg ut mot Leksand häromveckan.

Vi viker inte ned oss heller utan det är jämnt skägg när det gäller chanser. Dessutom så är vi mycket bättre idag än vad vi varit i de tre senaste matcherna, men ska vi ha någon pinne med oss gäller det att göra en extremt bra sista för Troja verkar inte vilja ge oss något gratis.

KÄMPA!!
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Modano: Märks att man saknar en sån som Hållander, allt som oftast han som brukar få igång laget med sitt driv och hårda jobb. Nu är det väldigt mesigt på alla händer och fötter
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Olle:

Kan inte hålla med, dom spelar väldigt bra Troja. Har väl 7 raka segrar hemma. Tycker vi även står upp väldigt bra i en match med högt tempo för att vara allsvenskan. Detta kan sluta hur som helst, härlig match!
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Hälge: Olofsson kanske inte presterar på topp men å andra sidan är Dahlen så jävla mycket bättre då ? Helt osynlig både i dag å i fredags.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Dutta o hålla i pucken för länge i p.p
faan skjut i stället el släng in på mål
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
erathoo: Hm. Jag skulle till och med vilja påstå att vi inte hänger med i deras skridskoåkning. De åker mer skridskor, framför allt de som inte har pucken, och de vill mer än Timrå. Ge oss en seger i tredje.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Andersson: De andvänder inte kroppen skiter i vad de väger man ska fan inte spela om man inte vill våga fysiskt spel. Men du vet ju ALLT ------------ hur de ska vara professor Andersson allt är bra för dig spela ingen roll om de torska så är du nöjd hahaha
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Woody: känns som om vi förlorar varenda närkamp en mot en....
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Gorkyman: Och hur i helvete kan detta lag bli utspelade av bottenlag gång på gång? Det är ofattbart.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
roger_sundsvall: Det ser lite ut som Sverige-Spanien i handbollen i går. Vi vet inte riktigt hur vi ska agera mot deras aggressiva försvar. Vi kan väl för f-n inte låta dem få fler chanser än oss i vårt PP!!
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Gorkyman: Va äre för djävla PP ???
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Olle: Håller med dig om Olofsson.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
MEN JACOB OLOFSSON!!! LÅT LAVOIE SLÅ DOM SVÅRA PASSEN!
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
roger_sundsvall: Verkar inte som om han klarar att trycka upp pucken från isen
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Modano: Molinder är ingen överraskning, Enock tycker jag ha lyft sitt spel bra mycket dom senaste matcherna. Men Olofsson däremot, han måste nöta bänk!! Han är ett sånt sänke för sin kedja i denna match, han slarvar bort pucken i vartenda byte.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Modano: Dina inlägg börjar bli tjatiga . Du kan ju kolla dom andra allsvenska lagen och berätta vilket lag som har 7-8 backar över 95 kg
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Berglund.....de ska va måååål
mitt på målvakten suck...
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Olle: Med såna vecka spel dumma backar som molinder enock klart det går åt helvete. För övrigt måste man vara det mesigaste laget i serien ser ju livrädda ut i närkamper små klena (förutom Strömberg)
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
The great one: Inte har dom skönspelat sig hela vägen till nedre kvalstrecket iaf. Sen att dom uppträder piggt och kör över Timrå IK, det säger nog mer om vår inställning än deras. Timrå kör den klassiska ”ställa ut skridskorna”-taktiken mot div.1 motståndet denna säsong.

Att vi inte fått en utvisning med oss ännu, det är också ett problem. Tyckte vi blev rånade av zebran förra matchen och det fortsätter på den inslagna vägen även denna match.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Detta kommer bli säsongen vi minns som "när vi hade bästa chansen på år och dar men vi slarvade bort den mot lagen på nedre delen av tabellen"
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2-1
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
TD: slarvigt igen icing
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
TJOHOOOO VA bra de går idag 👍
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
TD: tyvärr inte riktigt på topp idag Timrå har lite darrigt spel
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
TD: Det var ganska väntat. Troja är farliga i nästan varje anfall. Jag tror vi får klämma ur det sista i kväll om vi vill ha någon poäng.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
TD: tycker man ska bänka Olofsson. Vissa matcher är han fullständigt under isen och i den här matchen kan han inte slå ett pass, inte behålla en puck och inte vinna en tekning.
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Troja har 7 raka segrar hemma så vi vet vad som ska till absolut på topp
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Härligt börgan..
Nu kör vi andra rundan strax!
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
För övrigt hoppas jag att Nubben har påbörjat ett kontraktsförslag till Gallo även nästa säsong . Lite Robban Carlsson vibbar . Hårt arbete , kämpa , slita och måla ibland
Kommentera

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Olle:

”Hockeydödande köttmur” ???? Man har väl aldrig sett ett lag med sådan hög forecheck som i första mot oss. Vi verkar aldrig se samma matcher du o jag...
Kommentera

« · 1866807 · »