Hur kan man bli så lurad att man kan tro att Igor ska tillföra TIK något??? Igor tar inte plats i Löven!!!! Det måste finnas en junior som kan spela istället. Löven är nog glad att slippa betala Igors lön ett par veckor och jag blir mycket orolig när jag ser att detta kan hända i TIK. Hela Sverige skrattar brukar några klackar sjunga och det är frågan om dom inte gör det nu. Men det tar väl ett par byten bara så går Peo ner på fyra backar igen, men det finns annat man kan använda pengar till. Finns det ingen i flyers eller Kovland som kan hoppa in?
Kanske Igor är bättre en ingen back alls och eftersom det bara gäller två veckor kanske det är den enda lösningen som finns. svårt att få värva spelare för så kort tid.
Hur är det med löven då, kul att kolla på div1 hockey, kul med lag som IFSH, Tierp, mm. Det måste vara roligt att få vinna några matcher under en säsong.
Mr TIK: ge Igor en riktig chans i TIK-tröjan innan du börjar döma ut honom för hans prestationer i Löven-tröjan.....det är trots allt med OSS han skall spela......se på Casselståhl, platsade inte i Brynäs men gjorde succe i Timrå dressen direkt!
Tror att alla som är negativa mot Igor kommer att få en överraskning ikväll. Rutin betyder mer än man tror i dessa sammanhang och han har ju varit med ett tag.Kollar man på P Djoos kan man väl inte säga att farten under rören är a-o,man kommer långt på rutin.
Red Rocker: Känns som ditt tips är tingat så du får nog komma med något nytt...
Jag hoppas att du säger samma sak om två veckor. Visst ska jag kolla in en del matcher som Löven lirar i år och jag ska framförallt försöka att se så många matcher som TIK spelar också. Men att jag blir orolig för TIK måste du förstå när Igor är ett stort orosmoment när han är på isen när Löven möter Tierp t.o.m.
Fy f-n skulle jag vara spelare jag skulle vägra att spela med Timrå, S-K expert suppar som dömmer ut spelarna på löpande band eftersom dom kommer, J-la DIVOR gå hem och sug mammas bröst så kanske ni får näring i er så ni kan tänka klart,,
Ta DE ROO,,,behöver inte gå längre,, är han missanpassad?? men f-n vad kass han var då han kom,, har inte hört ett pip från de längre,,,
Igor kommer att passa i TImrås spel och göra sig rättvis,,,
Ta Kariajalinen, passade inte i Timrås spel, men sucke i Djurgården, lär er vad hockey handlar om innan ni utalar er,,,,
Jag tycker det är jävligt dåligt att så många sågar Igor innan ni ens sett han spela... Att han inte spelar i löven säger juh bara att han är en spelande back istället för en ryggsäck(skämt å sido). Man får ha en åsikt om det verkar vara en bra värvning eller inte men man behöver inte såga folk osedd. Jag säger: VÄLKOMMEN IGOR hoppas det går bra för dig!
timraw: Vad göra en julifredag mitt i semestern med ett självklart bad avklarat? Ja, på väg hem från Vivstavarvstjärn tog jag en avstickare förbi Sörberge kyrkogård där jag utan att känna till var spelare #5 ligger begraven tog mig an ... | Läs mer
Igor tar inte plats i Löven!!!! Det måste finnas en junior som kan spela istället.
Löven är nog glad att slippa betala Igors lön ett par veckor och jag blir mycket orolig när jag ser att detta kan hända i TIK.
Hela Sverige skrattar brukar några klackar sjunga och det är frågan om dom inte gör det nu.
Men det tar väl ett par byten bara så går Peo ner på fyra backar igen, men det finns annat man kan använda pengar till. Finns det ingen i flyers eller Kovland som kan hoppa in?