1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582079 inlägg · 6215 ämnen

IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28

« · 2572977 · » Till forumet


Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
TD: De som gnäller på Edfeldt eller Forsmark efter denna match kan logga ut och i fortsättningen kommentera i MoDo boken!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Bragd-Birger: DHL har förhoppningsvis tuggat igång nu. Hållander lite obekväm fortfarande dock, märks att Dahlén är på en egen nivå när han väl är i form i den kedjan. Hade man slängt in EP med Dahlén idag hade det sprutat in ännu mer mål, då EP i grunden är den som passar Dahlén bäst när det ska ”lekas” hockey, och idag var EP väldigt het. Men finns ju såklart ingen anledning att bryta upp kedjorna nu, såklart. Hållander kommer nog in det på riktigt snart.

Viktig jävla seger, poängmässigt och mentalt. Mot Växjö kommer vi behöva stänga mittzon mycket bättre, öppet hav flertalet gånger ikväll. Synd att vi inte fick en hemmamatch efter detta, hade varit liiite lättare att bygga vidare på än mot Växjö borta.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Sputnik: Man undrar ju varför i helvete Nubben inte lärde sig ett skit på den "Evil Dead-säsongen" Montén fick göra här innan man gjorde om och gjorde rätt?! #vitackarochtaremot!!!>*!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
cloon: Charles upptagen, springer runt i Leksands hembygds dräkt och målar trottoarkanter.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Hela Småland gungar HV IKO Monten ser som vanligt vilsen ut Dags för Nubben att hitta nån ny kompis..Timrå fick tummen upp viktig match många överaska Forsmark kanske ett fynd
Grattis Till Timrå IK
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Hahl Bundy 2.0: Dags att ringa Charles!!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Hahl Bundy 2.0: Det bästa var ju att Nubben helt avfärdade Grönborg med att "hans stil inte passar in" eller liknande.
Tyvärr så stämmer "kompisvärvningar" in rätt bra på Nubben.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Det näst viktigaste förutom Timrås framgångar i år är Oskars degradering
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Sputnik: Undrar hur långt man kommer med kommentarer som: “Det är ett helt nytt lag”.?
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Hahl Bundy 2.0: Perra hade ju material , bla Corso .... som han .... skickade hem ... just ja .....
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Sputnik: Ja Montén är den sämsta tränare jag har skådat. Då räknar jag in Perra också.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Hahl Bundy 2.0: Haha, Monten var utdömt redan från början. Förlåt Nubben, men du borde nog hänga upp västen nu.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Inget säkerställer nattsömnen som en Timråseger! Zzzzz…God natt vänner!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Tom Topp: Monten blir första tränaren som sparkas. Han är den sämsta tränaren jag känner till. HV-Oskarshamn i kval hoppas jag på.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
kulltorp: Oj vad Andre Pettersson sågar sitt lag.
Ingen vet hur man ska åka. Inget vet var man ska vara. Ingen kan slå ett pass osv osv

Hejdå Montén! Det blåser för Nubben!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Andersson: Ser matchen i efterhand pga jobb.
Men dra mig på en skrovlig yta vad usla oink är.
Tycker inte alls vi är bra idag, men jisses vilket sopgäng vi möter.
Hahahah, de är ju sämre än Sämst

Med det sagt, vi behöver lyfta oss mot Växjö. För detta var slakt mot ett uselt hemmalag
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Andersson: jag trodde att han skulle behöva minst tio matcher för att komma in i det, men vad speltid och förtroende kan göra!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Olle: haha, bästa inlägget jag läst på länge. Tror 99% av hockeysverige håller med dig!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Tom Topp: bra storlek på Forsmark också , 188 tror ja . Ett par kg till o lite rutin på de här så .....
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Hakning-Henrik: som oink ser ut nu behöver ni nog inte vara oroliga. Satan vad kass dom är alltså.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Kebab_House: första matchen mot Frölunda så gick huvve som en saftblandare på Forsmark så fort han var inne på isen! Ikväll tycker jag nog att han var våran bästa back! Hyfsat bra utväxling på den formkurvan! 👍
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Olle: Amen till det! Skönt att ni drog ert lass och hjälpte oss att öka avståndet till Oskarshamn. Alla poäng är lika viktiga.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Bragd-Birger: ja men hade Pääjärvi tagit ledigt från skyttekungsrollen ikväll? Skärpning
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
In Flames: Dom hade varit inne länge där!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Tycker Forsmark gör en riktigt bra match ikväll
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Rip Kirby: samma för mig
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Bragd-Birger: Tecknen är tydliga. Argumenten börjar byggas på hög. Kan detta vara säsongen? Säsongen då stjärnorna står helt rätt?! Som vi har väntat på det här, ska drömmen bli sann? Ska vi äntligen få skåla i champagne och festa hela natten?

Jag pratar så klart om säsongen då OINK ÄNTLIGEN ska åka ur SHL!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
In Flames: Ett sånt som man gör i ledning 5-1, typ..
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Grattis och tack!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
She: Inte mer än kanske två ggr för min del. Plus i kanten för det 🫵😆
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Perreman: tyckte det såg ut som Lander som gjorde alibi hemjobbet?
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
She: Nej
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Vargher85: Ja det var en viktig seger och bra för DHL-kedjan att produktionen kom igång. Däremot är jag ooootroligt frustrerad på Dahléns hemjobb. Jag såg inte hela matchen, men målet till 2-5 hade inte hänt om Dahlén hade skött sitt hemjobb ordentligt. Såg samma tendenser till slöåkning i 2a perioden. Det där måste skärpas upp om vi är tänkta att gå till kvartsfinal, annars kommer det bli tungt bakåt när DHL är inne.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Zäta75: lagga bilden tv4play ?
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Mysig match! DHL fick äntligen fram några paket, EP visar klass, JJ stabil i mål. Och Oskars sög. Jävvlar, så usla dom var. Timrås defensiv var Växjö i jämförelse.

Men det lär vi inte säga på lördag. Då blir det andra, mindre fartfyllda bullar. Låt oss bunkra upp med lugnande och tandpetare att hålla uppe ögonlocken med.

Hockey är en underbar sport!!!1
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Funderar bara på hur Lundins mål kunde vara utan ass ? En av backarna skjuter , sen ser det ut som Hartmann styr ner den framför målvakten , sen tar Lundin pucken å målar
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Zäta75: Tackar för hjälpen ikväll!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Uppe på femteplats i tabellen nu. Såklart rätt menlöst såhär tidigt men bra för sinnesfriden.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
JanneH: Växjö vinner rätt stort ikväll. Det blir ett riktigt test på lördag även om Växjö inte har sett lika bra ut som ifjol
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Grattis!

Härligt att ni tröck till rätt lag!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
bar mofftak: hade du sagt det innan matchen hade jag tyckt du var en över optimistisk knäppis. Nu tycker jag det låter fullt rimligt. Vi sveper vi Löökers av bara farten också!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
bar mofftak: Skön seger, skönt att det släppte för DHL-kedjan i allmänhet och Dahlén i synnerhet. Försvarsspelet lämnar dock en del övrigt att önska. Inte bra när både Erixon och Strömberg är borta.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Charlie2: Oskarshamns bäste spelare, Kokin?
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Hahl Bundy 2.0: 3 poäng och poäng från DHL. Riktigt bra kväll!
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Skönt pissa på Åskashamn ))
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Enkel seger. 👏👏
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Fan blåste de för?
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Sputnik: Jag gillar Lodin egentligen, riktigt bra när han bestämmer sig. Nu verkar han tyvärr ha bestämt sig för att vara bra igen.

Det är möjligt att det är i år han gör en riktigt bra säsong över 52 matcher.
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
50 skott ska vi väl komma upp i😊
Låst ämne

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
JonteD: Lodin nära 3-5 haha
Låst ämne

« · 2572977 · »