gud: Men Tomas då, varför skulle tjejerna dra ifrån oss, vi so är så snygga och trevliga, vem kan väl motstå våran stil, charm och elegans? :)
Isf har det definitivt missat ngt i Gbg! Nu blir jag nästan förbannad! Jävla glädjedödare, bara för att du har en kärring i huset så kan väl jag få hålla min illusion vid liv om att finna ett guldkorn på Västkusten.
2+10 min checking from behind på dig! En grej till och du kan uppsöka duschen ;-)
gud: Jag har ju redan varit och nosat på en och har en på dragkroken då inte lika seriöst men vafan. Får man mysa lite med en pudding på nattkröken - so why not! Skiter det sig där får jag väl ragga upp nån indiantös och bilda henne lite folkvett ;-)
ernie eagle: Näe, kolla på Dream Team, han fixade ju en sån, folkvettet har väl ingen av dem förhoppningar om, med så länge det är Status Q så... Nu kan du ju dessutom hänvisa till ABs sexvaneundersökning... :-D
actionleif: Jo, men det behöver ju inte betyda att man skall tumma på kvaliten. 200 spänn för en T-shirt som knappt duger till nattlinne efter ett par tvättar är ju inte kvaliten som man hoppas på för en T-shirt som är tänkt att hålla minst en säsong.
Har en T-shirt med märket T-Röd om någon kommer ihåg den. Togs fram för minst 7 år sedan och min är så gott som ny trots att den har varit med på ett antal bortamatcher genom åren.
Per HApps: Givetvis så ska det vara en bra kvalite på saker man köper, men i det här fallet så känns det som om man borde köpa den (vad man än tycker om den) bara för att visa att tallarna säljer.
Tallnäs: Härligt att läsa. Det har ju spekulerats att eftersom EP40 har hus i/vill bo i Sthlm så skulle han hellre spela för något lag där om han avslutar i SHL....Detta dementerar ju det hela. Finns bara ett svenskt lag för Elias :-)
Jameson ligger på höger sida av Mc Donalds..
Skulle det finnas någon tveksamhet över vart Jameson ligger
så kontakta någon av oss i TIK031...
TIK031 kommer att finnas på plats ifrån 13:00
Självklart så kommer vi iklädd med så mycket rött o vitt vi bara kan..
Glädjande nog kan vi i TIK031 berätta att den alldeles
nysydda TIK031 flaggan kommer att göra debut..
Så ni som ser matchen på tv kan hålla utkik....
FORZA TIMRÅ IK