rådbjer: Ja ni lär med all rätt hylla era spelare, men det vore väl för mycket att be om att ni som MODO hyllar segrarna och önskar lycka till mot Färjestad.
OM, säger om, Frölunda torskar mot Timrå så är TIK mitt absoluta favoritlag i finalen.
rådbjer: Nja, jag hade nog väntat mig att ni inte skulle göra det, men jag kan lova en stående hyllning från göteborgarna om ni skulle gå till final, garanterat.
Det finns nog ingen i hockeysverige som inte skulle njuta om Timrå tog SM-guld. Snacka om att ge "experterna" på tafsen
Klinth: Hjärtattack är nog inte att tänka på, snarare djup depression. Så långt under isen som Timrå var i söndags, är det omöjligt att ta sig upp igen.
Klinth: Bor ej i Timrå, och har därför ej kunnat spana in uppladdningen på plats. Men som sagt är man så långt under isen kommer man aldrig upp med livet i behåll.
Signatur: Ikväll ska jag skrika så plexiglaset bångnar !! kolla bakom målet på västra en bubbla inåt och i den studsar orden "jobba jobba jobba" runt runt i 110 decibel NU GÄLLER DET !! allt på ett kort !! den som inte skriker ikväll på plats är en medgångssupporter.... även i ett underläge... SVIK INTE GRABBARNA IKVÄLL !! PS Hur det än går så älskar jag TIMRÅ !!!
Bobby Hahl: Har lyssnat på lite poddar och hört en del intervjuer med lokala Detroit- journalister och alla säger att han spelar för Timrå. En påpekade dessutom att det var Z:as klubb och Eddie sa att han pratat med honom en del.