1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581696 inlägg · 6215 ämnen

Inför HV 71-Timrå IK 3/11

608330 · » Till forumet


Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Redhat: ok då. Peter Ström avgör i sudden
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
RocknRolf2: Isåfall blir det ju 4-2. Men jag tror att grabbarna grejar en sudden vinst idag, det blir 2-2 (2-3).
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
En liten iaktagelse: efter HV-matchen ikväll har TIK 4 hemmamatcher i rad! Läge för lite poängskörd då. Frölunda 5/11, Mora 15/11, Brynäs 17/11 och Luleå 19/11...
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Ngn som vet hur länge Styf väntas vara borta.
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
HV borta idag alltså. Vi får vara nöjda med poäng. Den enda gången jag varit i Kinnarps torskade Timrå med 4-3 efter att ha blivit sjukt bortdömda av satans pajasen Winnerborg.

Tips. 4-1. Vi gör aldrig mer än två mål ikväll
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
tjobba: Känns som rätt läge att lufta honom från start igen då Oksa (lixom flertalet andra) dippade en aning sist...
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
LingaN: Idag får Johan Asplund chansen mellan stolparna. Ska bli kul att se aspen igen !

Blir nog säkert en jämn match, men det känns som vi får inkassera 0p ikväll,tyvär..
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Domarskrällen.....
Chefstut: Lärking Christer
LM1: LJUNGQVIST, Mikael
LM2: SVENSSON, Per (s)

TIK031 är på G till pastorernas land.......

FORZA TIK..........alltid, alltid.........
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
LingaN: Skit samma, bara vi vinner.
Börjar väll bli dax för Sloan att visa framfötterna lite.
Han har ju liksom inte stuckit ut ur mängden ännu.
Mao han är långt från Manderwills kapacitet.

Natti natti
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Helg Ernest: Men Liv hittar precis vanliga plockhandsken innan matchstart och släpper "bara" in tre mål och Mika Oksa gör en kanonmatch och håller nollan med en "borttappad" plockhandske.
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
VIRUS: Vi vinner "idag" med 8 - 2
Liv har glömt vart han la plockhandsken och reservhansken är han inte vänn med.
Så de så
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
tyvärr lär Timrå parkera på 11 plats när uppehållet kommer
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Knylan: jadu .. det verkar klart nu om man ska tro senaste nytt från tikare ;) .. då hoppas vi på fullt hus på Olearys imorrn!!
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Ska stå "10-15 st på borta stå"..
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Knylan: Var där föra året ja också..på bortastå..man ser ju inte så jä**a dåligt men det är ju inte sveriges bästa borta stå om man säger det..Dom timråiter som kommer ner tycker ja ska stå på bortastå, va typ 20-25 föra året på brtastå..
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
actionleif: men vad säger du då?
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
KFUS_Timrå: finns andra lokaler i timrå dom kollar på också. Så låt IB ligga kvar där det ligger då.
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
KFUS_Timrå: Om man lägger ner IB vart ska då generalen o jalla vara?
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
KFUS_Timrå: Eller att flytta dom från torget.
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
O´learys ska tydligen öppna i Timrå. Dom ska tydligen ärva Bolagets gamla lokal bredvid Inbetween om det blir av. Men det tycktes olämpligt eftersom IB är en kyrklig organisation.

Vad säger ni... Starta en namnlista om att lägga ner IB ???
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Knylan: Biljetterna är redan köpta, fast inte av mig själv. Jag får hoppas att den som nu fixat detta också har tänkt ett litet steg längre. Vi lär i vilket fall få se en relativt nytillverkad Timråflagga i Kinnarps i morgon. En overheadflagga i miniformat för fyra personer, kanske.. ;-) Ja, samma flagga som gjorde sin debut här nere mot Frölunda. Dock fick den inte sitta uppe nåt längre den gången, eftersom det till att börja med fattades tejp (orutinen lyste igenom...), sedan fick ett par trattskallar i hemmapubliken för sig att man skulle plocka ner skapelsen för att "den var ivägen...". I vilket fall så är vi väldigt nöjda med skapelsen som den blev. Den uppmärksamme kan ju själv försöka få en skymt av den på TV i morgon. Den "manstarka" bortaklacken får väl jobba rätt hårt för att höras, kan jag tänka mig... 
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Dream Team: Vill du slippa se matchen köper du biljett till borta stå, annars så är tipset att köpa sittplats på något bättre ställe. Om det inte är slutsålt redan vill säga...

Vi var ner till JKPG i våras faktiskt, så min kinnarps-mödis är spräckt för längesen.

Vi ska bara kolla upp på med Olearys om imorgon så kommer en nyhet om supporterträff under kvällen på tikare.se.
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Knylan: Själv tänkte jag göra Kinnarps Arena den äran och personligen dyka upp där för första gången. Hoppas att vi kan hålla jämna steg så länge det är möjligt. Revanschen borde i normala fall glöda ur spelarnas ögon. Blir det som vanligt Kent Manderville som visar vägen för de övriga..?
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Hur många dyker upp på Olearys imorrn? Matchen sänds på TV ser jag.
Kommentera

Sv: Inför HV 71-Timrå IK 3/11
TIKA: Helt rätt! Bryt ihop och kom igen! Tror också att Timrås insats kommer att vara mycket bättre i morgon. Vi brukar ju spela bra mot bättre lag. Förhoppningsvis kan vi snuva HV på poäng genom att spela smart.

Kämpa Timrå!
Kommentera

Inför HV 71-Timrå IK 3/11
Det är bara att ta nya tag. Det kommer ju alltid ett elle rnågra riktigt stora bottennapp.. Timrås kom igår och jag tror de är riktigt revanschsugna till HV-matchen imorgon.

Forza Timrå!
Kommentera

608330 · »