Hörrni, jag har lagt in en femhundring till det här. Pengarna går till två bra saker, Timrå IK och barncancerfonden. Vore kul om det blir lite snack och drag runt eventet. Kan bli en riktigt viktig match också, vore ju fantastiskt om hallen var full igen!
Fint jobbat, mycket riktigt. Känns rätt så lovande ändå.
Men hur kommer det sig att Smokey så pass ofta har vägarna förbi Oskarshamn? Har du någon filial där eller har du helt enkelt flyttat och slagit ner bopålarna i den småländska myllan?
Aha, tack för svar. Mina egna vägar korsar ju aldrig O-hamn, så jag var bara lite nyfiken. Själv var jag ju i Malmö i jobb nyligen, men tänkte inte på att de faktiskt hade match mot Almtuna en av kvällarna. Synd, för jag hade gärna velat uppleva Malmö Arena...
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer
Hörrni, jag har lagt in en femhundring till det här. Pengarna går till två bra saker, Timrå IK och barncancerfonden. Vore kul om det blir lite snack och drag runt eventet. Kan bli en riktigt viktig match också, vore ju fantastiskt om hallen var full igen!