Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Bragd-Birger: Säger som min gamla farmor alltid sade:
- Billiga rightare växer inte på träd!
vi har tydligen förstärkt med någon Johan Persson från Nybro vikings,
allt enligt deras twitterkonto.
Redigerad kommentar
Herminator:
Ja, det kan jag hålla med om. Men detta är till och med mer outgrundligt och irrationellt än vanligt. Denna totala bojkott har pågått i åratal och ingen förklaring synes till. : (
Dream Team:
Du tänker på Boliden? Jaji, har inget emot SAIK egentligen. SM-guldet i våras var bland de absolut mest välförtjänta någonsin, tycker jag.
till en viss bert, fäll ner pungen o landa.
newsflash, Monten blir ass.coach i JVM :)
Angående SAIK... Bert Robertsson är väl från Södertälje egentligen. Fint att han uppvisar ett sådant engagemang för sin västerbottniska klubb.
mikenomad:
Men det finns en väldigt mörk baksida också. I dag när jag kom till utvecklingssamtalet gick hon därifrån omedelbart, utan ett ord. Det kan jag inte begripa. TIK-supporter = bra. I övrigt = jävel.
Redigerad kommentar
mikenomad:
Fan, med lite go´flyt hade vi kunnat få med oss ett SM-tecken åren 2003-2009 i alla fall, men jävelskapet grinade oss i ansiktet. Och nu befinner vi oss där vi är, fan! Avser i morgon att bevista ett utvecklingssamtal med en dotter jag inte har träffat på länge, det blir spännande. Något jag i alla fall lyckades med var att göra henne till en passionerad TIK-are, det gillar jag! Tårarna var nära när jag såg bilder på henne i en supporterbuss. : )
Redigerad kommentar
Sedan ser man fram emot att börja åka ut till ladan igen, då pengarna börjar rulla in... Faan! Går hockeybussarna som vanligt eller?
mikenomad:
Gillar också ikonens mening. Jag tänkte faktiskt exakt samma sak i går. Det som hade varit ännu bättre är förstås om vi hade varit mesta mästarna, eller är det inte lika roligt då...?