Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
SÅg att hemsidan låg nere. Är det Mr W. Bergman som är bitter och har hackat den frågar man sig...
Är det ingen som har ett smaskigt rykte om vilken forward som är på väg in? Pavel Brendl verkar ha det lite halv jobbigt nu för tiden. I tyska andra ligan verkar han hålla till. Bara 32 är han också.
Det finns dom som orkar stå upp och kämpa i motgång! Sedan finns också motsatsen. Han baserar allt på EN match (0-2 mot Mora)...
Redigerad kommentar
John K:
Jag sällar mig dock inte till gratulanternas skara.
TRL:
Behållningen för kvällen var för publiken på plats som fick se 13 mål i en match. Det är fler än vad vi är vana att få se i E-on Arena. Dessutom vann Trojanerna till publikens stora glädje.
mikenomad:
Ärligt talat så känns det inte så imponerande det jag åstadkommer i dag. Har inget vidare flyt alls. Skit, skräp, strunt... : /
mikenomad:
Tack för den sista meningen. Först läste jag faktiskt in ett "inte" som inte fanns. Och jag säger detsamma. Trots resultatet tycker jag att det var riktigt givande att vi besökte E.ON. Tragglar mig nu igenom arbetsdagen. Det går hyggligt. Satsar på att sätta ribban högt... : )
mikenomad:
Skenet bedrar. Jag är inte riktigt klok. Eller frisk. De flesta vill inte ha med mig att göra. Och det är väl en liten sorg för min del...
Redigerad kommentar
Nollan twittrar: "Man skäms, får inte hända, men allt kan tydligen hända."
kennas: Jo men det är svårt att vara inne på något bakåt i en straffläggning... ;-) Men han kanske inte ville då.
Redigerad kommentar
Ingen orsak. Och, som sagt, vi får ta en ny omgång därute i ladan senare i vinter. Gärna under lite festliga omständigheter, även om det var kanon med bilåkning. Dock helst inte om det är -21 grader, som nu. Riktigt vidrigt kallt är det.
Jag tror väl inte riktigt på det där med Pelle P, jag heller. Vi får la låta och nöjas med en Pelle i laget. Skål förresten! : )
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar