1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 613560 inlägg · 6214 ämnen
« · 1613147 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
sargad: Nu ser det ut som en 0-12 match.

Tjalle: Såg ut som en 6-0 match Första 10 och som en supermatch sista 10 , hoppas dom tar tag i det o avgöra i andra. Är på plats i ladan, var 4-5 år sedan man såg en 'hemmamatch'.

Tjalle: its a nice

Just nu;

6 Rögle     +7  81

7 Timrå     -1  76

8 Mora      +15  75

9 Oskarsham -19  71

Pucken:

Mycket märklig målrik match. Nu får de ta och lugna ner sig. Ligger själv och halvsover och kollar på BIK vs KHK. De senare verkar ha tappat allt efter sin fina höstsäsong...

2-4 nu... Fan!

DJ Hemp: 2-4 nu. Och Malmö har bara sjkutit ett skott sedan de tog ledningen med 3-0. Det skottet gick dock in.

DJ Hemp:2-4 nu,inga målvakter i Mora :)

1-4 i Mora nu. Ja, jävlar...

Mora var på gång i 1 minut,nu 1-4.

lincoln:

Jaji, det här känns ju grymt. En riktigt skön fredagskväll så här långt. Håll i det här nu, Timrå!!!

Jag vill lida helvetes kval!

DJ Hemp: ser ut som att MIF ger oss en gratis biljett tillbaka in i spelet. 3-0 på mora på tre minuter!

Raggaren Putte:

Ja, nu är det bara att ställa upp värsta köttmuren och säkra trepoängaren. : )

Jaaa, 1-0 av pundaren!!! : )

DJ Hemp: Där kom 1-0. Nu är det bara att backa hem och täta..

DJ Hemp:1-0

Raggaren Putte:

Nej, det är sant. Och det vore skitdåligt att inte kunna spöa Troja hemma i det här läget. Ligger bara och väntar på 1-0 jag. Vräk in puckjäveln bara - vinn på beställning för fan!

Pucken: Jo men det är på bortaplan. Den matchen förlorar vi aldrig.. ;)

almtuna leder med!!

Raggaren Putte:Vi har Malmö i sista :(

DJ Hemp: Ja Mora verkar ha bestämt sig för att vika ned sig med stil. Bättre chans än så här får vi inte.

3-0 till MIF nu! Redan...

Pucken:

Malmö är förjävla stabila i nuläget. Går från klarhet till klarhet. Var många säsonger sedan man var så här bra. Helt klart värsta elitseriekandidaten som det ser ut nu!

2-0 till Malmö :)

mikenomad:

Lycka till och hoppas att du hittar rätt! Själv är man nu hemma igen efter att ha hämtat datorn samt vräkt i sig en pizza som gör att man blir ännu fetare. Inte särskilt bra agerat det där egentligen, men jag var bara så jävla sugen. Nu blir det TV-soffan större delen av kvällen är väl meningen samt att man följer Timrås öde mot Ljungby...

hubbenorlen: Beror på vilken diet du avser. Jag är rätt proppfull med Bommen special, extra vitlök och Mariestad f.n...

hubbenorlen: som att tugga bark, iaf ena armen.

Timrå Icon: I början av säsongen lovade jag ju att äta upp Mikenomad om vi slutade sämre än sjua.
Är det någon som kan hans näringsinnehåll? Kalorier, fett, kolhydrater, och så vidare. Jag går ju på diet.

Laken: 3000st?? Är ni så många??
Får du med dig hela Sundsvalls sjukhus...?

DJ Hemp: Ska kolla!

Många på jobbet som ska gå, jag tror på över 3000 ikväll.

mikenomad: Ja asså jag vette fasen....går vi till PO ska jag fasen gå på händer runt rullskidbanan på sportlovet

Sv: Sanningens ögonblick Timrå IK
SMÅLAND:

Väl talat! Normalt sett borde vi ju tvåla till de där trojanerna och åka hem med tre poäng, men allting är långt ifrån logiskt. Det kan ju lika gärna bli jävel och ingenting. Själv är jag alltjämt bara helt slut och håller på att samla mig för att släpa mig iväg till jobbet för att hämta datorn. Fy för fan...

mikenomad:

Jag har full förståelse för om det är svårt att hitta igen de där programmen på nätet, men serien heter i alla fall Lärarrummet och idrottsläraren heter Emma Holström (nej, inte Holmström). Hoppas att dessa ledtrådar räcker för att hitta skiten. Ja, det var väl allt för stunden...

DJ Hemp: Härligt att höra :-D

Sv: Sanningens ögonblick Timrå IK
Ikväll finns det inget mer än vinst som gäller! Ända in i kaklet! Trojanerna ska sitta som frimärken i sargerna! Bössorna ska vara skarpladdade med det skarpaste vi har! Det finns inga,MEN nu...BARA vinst räknas! Blod,svett och tårar! LÅT OSS FIRA IKVÄLL!Ge PO och att hockeyfesten fortsätter ett tag till! KÄMPA TIK TILL SISTA DROPPEN!!

DJ Hemp: Jobbade igår så det där missade jag fullständigt. Är det nåt man kan höra igen på sr.se eller?

Har för övrigt själv bott i Småland. I hockeymetropolen Jönköping dessutom. Gick på en jävla massa matcher i den där lilla skithallen de spelade i på den tiden. Många klassiska matcher blev det och jag fattade ett visst tycke för HV71 då det begav sig. Men nu, efter tre raka torskar mot detta jävla lag i slutspel, har det blivit värsta jävla hatgänget. Särskilt matchserien 2009 svider extra mycket. När vi hade dem ordentligt på gaffeln på hemmais, men sedan Lehtonens skridskoskena och allt det där jävelskapet... Fan!

SMÅLAND:

Är det sant??? Nu är det jag som får nära till tårarna. Jaji, annars får jag väl beklaga att det där var hyfsat off topic. Men jag gick bara så igång inför sändningen...

Ni är väl med och stöttar genom detta?

Sv: Mail till Nubben!
Bra jobbat, SMÅLAND! Det är vi som är klubben och tillsammans blir vi starka!

har tyvärr en känsla av att det blir oavgjort ikväll

Kongo: yes får väl börja gå på division 1 hockey nästa år då och "scouta" lite ;)

SMÅLAND, Sputnik: Mkt bra! Får ni upp nåt liknande spår nästa säsong är det ännu bättre om man kan vara tidigare ute. Plus dessutom om man som någon av er har känningar i laget som kan ge referens på karaktär osv.

Sputnik: Mora har Malmö hemma och Oskarshamn borta, not a walk in da park. Så visst finns det ff anledning att hoppas...

stoff: vi behöver nog vinna de 2 återstående matcherna och mora som ligger 2 poäng före måste förlora minst en. Mora möter ju dock oskarshamn i en match. Så den kan nog mora torska om vi har tur :)

SMÅLAND: Gött snart kanske vi kan stoltsera med att varit med och bidragit till nyförvärv. Borde ju ge legendstatus direkt här på HS:p

Sputnik: Jo jag läste dagens artikel i Vimmerby Tidningen :-) Helt rätt om Friberg :-) Fick svar på mailet och Nubben tyckte det var intressant och skulle genast kolla upp det och tackade för tipset :-)

finns det nån chans o nå playoff? isåfall hur?

« · 1613147 · »