1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 613531 inlägg · 6214 ämnen
« · 1613254 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
erathoo: Nu hoppas vi på Malmö. En poäng upp på Mora kan betyde mycket.

Rögle vann... : (

Tjalle: FRAK!!!

Tjalle: HELVETE! Rögleäcklen tog det.

Tjalle: Godnatt

hubbenorlen: Kuuuuken..

Tjalle: Rögle vann.

Nu avgörs det. Vinnner löven skulle kag säga att vi har oddsen för oss i sista omgången. Betydelselöst för Malmö mot oss och Rögle mot ett Djurgårdens som jagar direktplats. Jinx!

hubbenorlen: Slut 6-6 efter 60 min nu. Betyder att vi inte har avgörandet i egna händer oavsett OT. Men bättre än inget. Hoppas nu att Rögle gör sällskap och att det är två lag som får chans att faila i sista och inte bara ett.

In med Beliavski, Löven! :-P

Riktigt spännande det här nu!

erathoo: Vi har ju tråkigt nog inte avgörandet i egna händer oavsett. Om inte Malmö mot förmodan vinner.

Om ougle förlirar på straffar......

Pucken: Otroligt!

hubbenorlen:6-6 nu,46-20 i skott till Mora.

YES!! Malmö gör mål i BP.

Fan, nu såg jag något viktigt. Om Björklöven tar OT mot Rögle har vi ju chansen att gå om de i sista vid seger om de faller mot Djurgården. Det är ju större chans tycker jag än att Mora inte slår Oskar som inte har något att spela för.

Så det tar emot, men HEJA BJÖRKLÖVEN!

DJ Hemp: Powerplay för Malmö nu!

Vi gjorde vårt jobb i alla fall, men Malmö...?

6-5 till Mora - balle!

erathoo: jodå, svesse levererar.....men vad hjälper det när malmös försvar inte gör det....

hubbenorlen: Och 6-5 Mora.

hubbenorlen:6-5

Pucken: Och viktig räddning!

Intressant annars med Almtuna. Säljer först av halva truppen för att sedan gå ut och krossa Oskar som har mycket att spela för. I och för sig kraftigt utskjutna men ändå. Har Almtuna några unga fynd som vi kan locka över till nästa år?

hubbenorlen:5-5 nu :)

hubbenorlen: 3-2 timrå

Raggaren Putte: Utvisning på Mora nu.

mikenomad: Precis. Som tur är hinner de i alla fall inte kränga över några fler spelare till Mora innan den. Daniel Hermansson har 1+1 idag för Mora, vi kan ju alltid använda det som en ursäkt sedan till varför det gick åt helvete.

3-0 nu - härligt!

erathoo: I nuläget är det djävulskt illa att Oskarshamn skämmer ut sig också. Deras härdsmälta innebär att sista matchen mot Mora blir betydelselös för dem...

Raggaren Putte: ingen som har svesses mobilnr? tänkte skicka ett peppande sms....

sargad:

Men nu ska vi väl i alla fall kunna göra vår egen plikt! Jävla skit det där med Malmö dock. Hujedamig...

2-0 nu. Konstigt nog är man mer intresserad av vad som händer i Mora. Man borde veta bättre.

mikenomad: Du låter mustig. Kanske lite för mustig för min diet. Så jag hoppas på playoff.

DJ Hemp: I'm to blame. Skulle fasiken inte åkt på matchen när man har svart bälte i Djinxning. Nu ska vi se om min blotta närvaro kan lyfta Trojanerna i tredje ;-)

Vi får lita på Oskarshamn!

Malmö lyckaddes snygga till skotten där på slutet med 2 stycken. Nu bara underläge 10-40. Dessutom drog man en utvisning på en Moraspelare. Starkt jobbat Malmö!

Laken: Sånt som händer. Timrå får skylla sig själv. Dessutom så vann Mora i Eon Arena senast, och pissade på Timrå i Smidjegrav innan uppehållet.

5-4 till Mora... Nu går jag snart och lägger mig!

Laken: Nu ligger de under i matchen också. Det började lite för bra för att vara sant. Enda hoppet nu är väl att de skärper till sig i sista för sin "heder".

mikenomad:

Ja, varför i helvete skulle man skriva det? Nu är det ju bara deprimerande allting. Vill inte vara med riktigt längre...

Malmö visar upp hur osportslig man kan vara och ligger just nu under med 36-8 i skott... Hur många tror de går för 100%?

: (((

mikenomad: lugn bara lugn..malmö vänder steken i 3e..och timrå håller undan på håret

DJ Hemp: Stabila Malmoe....jo jo...

Hade det på känn när det drog iväg i första "perren". Det är förjävla bedrövligt. Nu har jag tappat lusten för den här hockeykvällen... Fy fan!

mikenomad:

4-4... : (

stoff: Mora-Malmö 3-4...

herr palmebjörk i björklöven skulle man inte tacka nej till om nubben värva till nästa sässä

« · 1613254 · »